
Televiziunea Happy Channel îşi propune să atragă un alt public, să se distanţeze de formatul pe care l-a avut până acum, să realizeze emisiuni proprii, intrând într-un target general al întregi familii.
Pilonul grilei va fi o producţie locală, reality show-ul „Dreptul la fericire”, potrivit informaţiilor prezentate în şedinţa de joi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).
În şedinţa CNA, proiectul televiziunii Happy Channel a fost prezentat de Isabella Cârmu, channel manager al Antena 1, Ana Maria Niculae, director de programe, Simona Macovei, director de conţinut al programului „Dreptul la fericire”, şi Nicu Dan, brand manager.
Conform afirmaţiilor Isabellei Cârmu, channel manager al Antena 1, publicul ţintă principal al Happy Channel va fi „femeia, femeia-mamă”. Acesta este motivul pentru care televiziunea Happy Channel va fi lansată de Ziua femeii, pe 8 martie.
VEZI TELEVIZIUNILE DE FILME CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN IANUARIE 2016!
„Dreptul la fericire” va fi un show-experiment social, care va încerca să prezinte experienţe de viaţă. Cinci persoane care au suferit traume şi sunt în procesul de vindecare vor veni în emisiune pentru a-şi spune povestea. Potrivit Simonei Macovei, acest program nu va fi în genul „Big Brother” şi nu va fi difuzat în direct.
De asemenea, Happy Channel va face investiţii mai mari în programe proprii, dar şi producţii europene, americane, potrivit Isabellei Cârmu.
Producţia proprie a televiziunii va fi de 27,8%, dar planul este să acesta crească de la an la an, a spus, la rândul său, Ana Maria Niculae.
Reprezentanţii Antena TV Group au spus că Happy Channel va fi una „fără tabloid” şi va încerca să prezinte partea frumoasă a lucrurilor, fără a tabloidiza.