Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunea deputatului Sebastian Ghiță a urcat pe locul cinci în topul audienței urbane

Sebastian-Ghita.jpg
În prima lună a acestui an, canalul de știri România TV a avut o cotă de piață (de vizionare) de 3,9% la nivel urban, fiind a cincea televizune în topul audienței generale. Stația omului de afaceri Sebastian Ghiță a depășit în audiență Prima TV și TVR 1.

În ianuarie 2012, România TV se afla pe locul 11 în topul audienței urbane, conform măsurătorilor Kantar Media, cu o cotă de vizionare de 2,4% . După un an, televiziunea lui Sebastian Ghiță a urcat la 3,9%, depășind posturile concurente B1 TV (2,6%) și Realitatea TV (2,3%). (Cota de piață reprezintă numărul de telespectatori care s-au uitat la un program TV raportat la numărul total de persoane care aveau televizoarele deschise în acel timp, exprimat în procente.)

Astfel, audiența România TV este superioară, la nivel urban, posturilor Prima TV, TVR1, Național TV și Acasă TV, dar e la mare distanță de principalul său competitior, Antena 3, care a avut în ianuarie un market share urban de 7%.

În prima lună a anului 2013, cota de piață a televiziunilor din grupul Intact a atins 23%, în timp ce trustul concurent, Pro TV S.A., a înregistrat o cotă totală de 19,6%.

Canalul Pro TV a rămas și în această lună liderul pieței TV, cu un market share urban de 14,6% în fața televiziunii Antena 1 (13,4%).

TVR 1 și TVR 2, cele două posturi ale societății publice de televiziune, au împreună o cotă de piață de 4,4%, la nivel urban, la același nivel ca cea din ianuarie 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii