Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunea de filme indiene Bollywood TV a avut o medie de 11.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în luna martie

Nișa televiziunile de filme și seriale, cuprinse în sistemul național de măsurare a audiențelor TV, s-a îmbogățit începând cu luna martie a.c. cu o nouă televiziune: Bollywood TV. Este pentru prima dată când în acest sistem intră o televiziune de filme indiene.
Bollywood-TV-in-Romania

În prima lună de la aderarea la sistemul de măsurare a audiențelor TV (ARMA), canalul de filme indiene Bollywood TV a avut o medie de 11.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, media a fost de 4.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Nișa televiziunilor de filme n-a scăpat de efectele sezonalității (încălzirea vremii), astfel încât numărul telespectatorilor a scăzut. Liderul nișei pe național, Pro Cinema, a pierdut 24.000 de telespectatori, în timp ce AXN, 5.000.

Paramount și DIVA au suferit pierderi de 5.000, respectiv 3.000 de persoane.

VEZI PUBLICITATEA TV CONSUMATĂ DE SUPERMARKETURI – TRIMESTRUL I 2017

La nivel urban, Pro Cinema și AXN se luptă pe acelașii rating: 27.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). În timp ce Pro Cinema a pierdut 6.000, AXN a fost părăsit de 4.000 de orășeni.

Concurența în urban pe această nișă este mult mai puternică decât pe național. DIVA și Comedy Central au fiecare ratinguri de peste 10.000 de telespectatori pe minut.

În martie, cota de piață a celor 12 televiziuni de filme și seriale a fost de 5,89%, la nivel național. În urban, cota de piață a fost de 6,07%. Adică, 6,07% dintre telespectatorii care s-au uitat la televiziune în luna martie au urmărit unul dintre cele 12 canale de filme.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii