Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunea care și-au „îngrijit pielea” cu reclamele de la Nivea

nivea.jpg
Compania germană de cosmetice Beiersdorf, care deține brandurile Eucerin și Nivea, s-a plasat pe locul 10 în topul consumatorilor de publicitate TV în România, în anul 2012. Reclamele sale au fost difuzate pe 29 de televiziuni.

Volumului de audiență pentru campaniile derulate de Beiersdorf s-a ridicat la 36.586 puncte de audiență la nivel urban (Gross Rating Point – GRP). Cu acest buget, firma germană s-a plasat pe locul 10 în topul celor mai mari advertiseri TV din România.

Aproape 35,4% din bugetul total de audiență a fost livrat de către televiziunile trustului Intact. Pe primul loc în planul de media s-a situat Antena 1 cu 8.899 GRP-uri. Dar nici trustul concurent nu a stat cu mâine în sân. Pro TV S.A. a furnizat o audiență în valoare de 11.998 GRP-uri, reprezentând 32,7% din bugetul total. Pro TV a fost a doua stație care furnizat cel mai mare volum de puncte de audiență. Astfel, cele două mari companii de televiziune „au tăiat” aproape 68,1% din bugetul Beiersdorf.

Kanal D, televiziunea turcilor de la Dogan, a fost pe locul trei în topul stațiilor, cu un volum de 3.487 GRP-uri. Pe locul patru s-a plasat Antena 3 (2.549 GRP). Realitatea TV al doilea canal de știri, după Antena 3, care a beneficiat de campaniile producătorului de cosmetice, cu un volum 1.246 GRP-uri. Pe B1 TV a fost consumat un buget minor (122,7 GRP-uri), iar România TV nu a „mirosit” parfumul cremei de îngrijire Nivea.

Canalele de filme au figurat în planurile de media ale companiei germane: Diva Universal (686), AXN (680) și Pro Cinema (242). Pe canele publice TVR 1 și TVR 2, Beiersdorf a consumat doar 699, respectiv 407 puncte de audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii