Cautare




, Staff

Telecom |
|

Telekom România a înregistrat venituri de 226,7 mil. euro în T3 2018, în scădere cu 5,3%

Veniturile consolidate ale grupului Telekom România în T3 2018 (încheiat la 30 septembrie) au fost de 226,7 milioane de euro, în scădere cu 5,3% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, în scădere cu 4,2% de la un an la altul.
telekom shutterstock_719314423

Veniturile mobile au crescut cu 6,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 117,9 milioane euro,în T3 2018, reflectând în mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil şi creşterea susţinută pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor #netliberare, care au adus clienţilor acces la internet mobil la preţuri avantajoase.

Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 655.547 la sfârşitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% în T3 2018.

Segmentul clienților de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 1,4%, în T3 2018, ajungând la 1,45 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 7,8% de la un an la altul. Segmentul deInternet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creștere de16% a numărului de clienţi în al treilea trimestru al acestui ancomparativ cu anul trecut.

În T3 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienți broadband (fix și mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2,8% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, în creştere cu 0,5% faţă de T3 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixăau scăzut cu 25,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

La 30 septembrie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totală de clienți. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8,8% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii