Veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în T2 2018, până la 82,4 milioane euro. Creşterea veniturilor din serviciile mobile, atât din serviciile mobile tradiţionale, cât şi din pachetele convergente fix-mobil, reflectă succesul ofertelor lansate recent de companie.
Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,1% în T2 2018.
Segmentul clienților de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în T2 2018, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creștere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.
În T2 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienți broadband (fix și mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.
Utilizatorii de voce au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de T2 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
La 30 iunie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienți. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în T2 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.