Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Telekom România a ajuns la 1,42 milioane de abonați la serviciile de distribuție TV

Telekom România a anunțat la jumătatea anului 2015 creșterea bazei de clienți la serviciile TV cu 2,7%, la 1,42 milioane, cu veniturile corespunzătoare pentru trimestrul al doilea 2015 în creștere cu 5,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut, informează Media Expres.
Telekom

Telekom explică evoluția pozitivă prin implementarea intensivă a rețelelor de fibră optică (FTTH, acronim de la Fiber To The Home), pe care se bazează serviciile TV interactive, care s-a reflectat într-o creștere a abonaților de IPTV, majoritatea dintre ei fiind din orașe mari.

Clienții TV au de asemenea acces la www.telekomtv.ro, serviciu de tip over-the-top care oferă o experiență multi-ecran. Strategia cu focus pe TV este bazată pe furnizarea celei mai bune tehnologii și pe calitate, precum și pe oferirea de conținut exclusiv, precum UEFA Champions League, UEFA Europa League, Formula 1 și NBA, disponibile numai pe Dolce Sport.

Numărul de abonați de broadband fix pe trimestru a ajuns la 1,207 de milioane. Abonații broadband din zonele în care rețeaua FTTH este disponibilă beneficiază de viteze de până la 1 Gbps.

La sfârșitul trimestrului al doilea din 2015, acoperirea Telekom cu rețele de fibră optică a ajuns la 25 de orașe în total și la aproximativ 1,3 milioane de gospodării.

Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe (care mai includ telefonie și internet, n.red.) a fost de 4,637 milioane în trimestrul al doilea din 2015.

VEZI CÂȚI ABONAȚI TV A CÂȘTIGAT UPC ROMÂNIA ÎN PRIMA JUMĂTATE A ACESTUI AN!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii