Telekom a ajuns la 1,46 milioane de clienți la distribuția TV - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Telecom |
|

Telekom a ajuns la 1,46 milioane de clienți la distribuția TV

Telekom a anunțat în primul trimestru din 2018 „o ușoară creștere” pe segmentul clienților de servicii de televiziune, cu 0,4%, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente mai scăzute cu 5%, de la un an la altul, potrivit unui bilanț publicat pe 9 mai, informează Media Expres.
57. Telekom

Un avans important au înregistrat serviciile Internet TV (IPTV), cu o creștere de 24% a numărului de clienţi în primul trimestru al acestui an faţă de primul trimestru al anului trecut.

În T1 2018 Telekom Romania Communications a raportat 1,17 milioane de clienți broadband (fix, și mobil), în scădere cu 0,8% faţă de primul trimestru al anului trecut, notează Media Expres. Veniturile corespondente au scăzut cu 9% în T1 2018 faţă de T1 2017.

Numărul clienților pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 38% în T1 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 550.000.

Utilizatorii de voce (fixă și mobilă) au ajuns la 2,09 milioane la finalul primelor trei luni ale anului curent, în scădere cu 1,6% faţă de T1 2017. Acest rezultat s-a reflectat în venituri mai mici cu 19% generate de serviciile de voce fixă, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Telekom Romania Communications a raportat pentru T1 2018 venituri de 136,7 milioane de euro, în scădere cu 4,7% faţă de T1 2017, în timp ce EBITDA ajustată a fost de 17,1 milioane de euro, cu 20,1% mai mică de la un an la altul.

Brandul Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii