Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Telecom |
|

Telekom a ajuns la 1,46 milioane de abonați la distribuția TV

Telekom are cu 0,6% mai mulți abonați la televiziune, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente mai mari cu 3% în trimestrul I 2017, față de aceeași perioadă din 2016, informează Media Expres.
Telekom

Veniturile din serviciile Internet TV (IPTV) au avut cea mai importantă rată de creștere, de 20% de la an la an, potrivit ultimului raport al companiei.

Telekom Romania Communications a raportat 1,18 milioane de clienți broadband (atât fix, cât și mobil) la finalul lui T1 2017, la un nivel similar cu cel înregistrat la finalul anului trecut.

Utilizatorii de voce (fixă și mobilă) au ajuns la 2,13 milioane la finalul primelor trei luni ale anului curent, de la 2,15 milioane la 31 decembrie 2016. Acest rezultat s-a reflectat în venituri mai mici cu 14% generate de serviciile de voce fixă, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Creșterea înregistrată de categoria “Alte venituri” reflectă în mare parte veniturile din proiecte IT&C livrate clienților companii. Compania a câștigat în T1 2017 și din vânzarea de diferite bunuri imobiliare.

Veniturile Telekom Romania Communications aferente segmentului wholesale au crescut cu 21,5% în T1 2017, la 29,4 milioane euro față de aceeași perioadă din 2016.

Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe și cele mobile a fost de 4,77 milioane la finalul lunii martie 2017, de la 4.83 milioane în aceeași perioadă a anului precendent.

Pe segmentul de business, compania a înregistrat, de asemenea, o evoluție pozitivă atât în ceea ce privește noii clienți adăugați în portofoliu, cât și în ceea ce privește tipul de soluții oferite.

În T1 2017, brand-urile KFC Romania, Pizza Hut Romania, Pizza Hut Delivery Romania și Paul Romania au beneficiat de soluţia completă MOA – Managed Office Automation, achiziţionată de la Telekom Romania, prin care specialiştii operatorului administrează, prin infrastructura Telekom, reţeaua internă (sisteme de supraveghere video, soluţie de securitate, calculatoare, laptopuri, etc.) din toate locaţiile clientului şi sistemul ERP / CRM.

De asemenea, GP Sofa, unul dintre cei mai mari producători de mobilier tapiţat din România, beneficiază în prezent de soluţii complete de la Telekom care includ, pe lângă serviciile standard fixe şi mobile, şi servicii ca Metronet, VPN şi alte soluții IT&C personalizate şi bazate pe IP. În T1, compania a achiziţionat de la Telekom o soluţie completă pentru echiparea unei hale de producție nou construită, care include soluţia de cablare, supraveghere şi securitate.

Telekom a realizat venituri de 143,4 milioane euro în primul trimestru, în creștere cu 4,6% versus T1 2016, în timp ce EBITDA ajustată a fost de 21,4 milioane euro, mai mare cu 4,4% de la an la an.

În T1 2017 au fost înregistrați cu 47,4% mai mulți clienți pentru serviciile integrate fix-mobil, numărul acestora ajungând la 398.242 la finalul lunii martie 2017.

La 31 martie 2017, Telekom Romania Mobile Communications a înregistrat venituri de 107,8 milioane euro, în scădere cu 4,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din servicii au scăzut cu 7,9%, la 71 milioane euro.

În 2017, una dintre tendințele digitale pe segmentul mobil va fi reprezentată de serviciile de tip OTT (over the top), precum Telekom TV Web&Mobile, pe fondul creşterii cererii de conţinut video non-linear şi a consumului de pe dispozitive mobile, se arată în comunicatul Telekom.

În primul trimestru al acestui an, abonații de date mobile au ajuns la 240.000, în creștere cu 4,2% față de aceeaşi perioadă din 2016.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii