Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Telekom, 150.000 clienţi pentru pachetele MagentaONE într-un an

Telekom România a ajuns la 150.000 de clienţi pentru pachetele integrate de servicii fixe şi mobile într-un an, în urma rebrandingului., conform spuselor lui Nikolai Beckers, CEO Telekom.
telekom

„Am lansat pachetele integrate fix-mobil MagentaONE care au fost alese până acum de aproximativ 150.000 de clienți, aceștia fiind cei mai mulțumiți, conform studiilor noastre interne”, spune Nikolai Beckers.

Potrivit șefului Telekom, compania a avut o strategie bazată pe trei elemente cheie, mai precis să construiască operatorul integrat numărul unu, să schimbe regulile jocului pe piaţă şi să transforme modelul operaţional în condiţiile unei pieţe locale foarte competitive.

La ora actuală, grupul Telekom acoperă aproximativ 1,3 milioane gospodării cu rețea de fibră optică, a pachetelor de servicii TV disponibile atât în mediul online cât și printr-o platformă de cloud inclusiv de pe echipamente mobile.

Mai mult, pentru clienții persoane fizice, începând din septembrie, MagentaONE pune la dispoziție noua ofertă comercială care include pentru clienții de servicii integrate fix-mobil până la șase servicii mobile suplimentare. Astfel că, aceștia pot adăuga fără o perioadă minimă contractuală, până la patru servicii mobile sulimentare Mobil Voce Familie sau Mobile Date Familie pentru suma de 4,95 euro pe lună cu TVA inclus.

În ceea ce privește noii clienți, ei au reducere de 50% pentru primele șase luni ka pachetele promoționale care inclus Mobil L și TV L, Internet L, VoceFixă S, la prețul de 72 lei, TVA inclus.

Pentru segmentul de business, portofoliul de pachete integrate fix-mobil a fost îmbunătățit cu opțiuni suplimentare, vizând în principal clienții IMM. În prezent, toți clienții business existenți care au cel puțin un serviciu fix Telekom și un serviciu mobil Telekom pot primi un cont OneDrive for Business gratuit, care include 1TB de spațiu de stocare securizat ((certificat ISO) și acces la versiunea online Microsoft Office. Acest segment este preluat în call-center, în medie, în zece secunde.

Privind nivelul de satisfacție, clienții de televiziune interactivă sunt cei mai mulțumiți, ca urmare a dezvoltării constante a funcționalităților siponibile pe platforma iPTV, care din punct de vedere al preferințelor, a avut cea mai rapidă rată de adoptare în rândul platformelor TV disponibile în portofoliul grupului.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii