Cautare




, Contributor

Forbes.com

Telecom |
|

Telecom, servicii financiare şi outsourcing, industriile cele mai dispuse la utilizarea soluţiilor în cloud

Cloud_computing.svg_.png
Companiile locale din domeniul telecomunicaţiilor, băncile, firmele de asigurări şi outsourcing sunt cele mai interesate de utilizarea soluţiilor în cloud, pentru a beneficia rapid de posibilitatea suplimentării numărului de agenţi, în funcţie de volumul de lucru.

„Companiile din domeniul telecomunicaţiilor, precum şi firmele de outsourcing, care în România beneficiază de un potenţial de dezvoltare extrem de ridicat, sunt printre primele organizaţii autohtone interesate de utilizarea soluţiilor în cloud. Și asta, deoarece, din cauza volumului de activitate care poate fluctua considerabil, au nevoie de capabilităţi pentru majorarea numărului de agenţi, fără costuri suplimentare ridicate. Soluţiile în cloud asigură tocmai aceste capabilităţi”, a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

În plus, faţă de reducerea costurilor operaţionale, companiile din telecom şi cele de outsourcing sunt interesate şi de îmbunătăţirea interacţiunilor cu clienţii şi de creşterea vitezei proceselor operaţionale derulate în cadrul centrului de contact.

Vezi și Creştere de 12% pentru piaţa centrelor de contact din Europa de Est

“Companiile româneşti îşi consolidează activităţile din centrul de contact, investind în soluţii mai performante şi în mai multe aplicaţii specifice, fapt care le asigură din ce în ce mai mulţi clienţi, la costuri mici însă. De asemenea, serviciile de contact center în cloud vor creşte ca şi cotă de piaţă”, apreciază, la rândul ei, Mirela Micu-Matei, Executive Director la Lucas Communication, partener al Interactive Intelligence în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii