Cautare




, Contributor

Redactor

Media şi entertainment |
|

,,Tânăr și neliniștit” se mută de la Pro TV la Acasă TV și face loc unui serial turcesc

Pe fundalul intensificării luptei pentru audiență, PRO TV a anunțat introducerea serialului ,,Karagul-Black Rose”, o soap-opera produsă în Turcia, care va înlocui ,,Tânăr și neliniștit”. De asemenea, televiziunea va difuza un reality-show importat din SUA.
tanar si nelinistit

Dacă până acum ,,Tânăr și neliniștit” (foto) a deținut supremația grilei PRO TV pe intervalul orar 16:00 – 17:00, din toamnă acesta se va muta pe Acasă TV, dar de la ora 14:00. În locul „neliniștitului tânăr” va fi introdusă producția turcească ,,Karagul-Black Rose”, difuzată deja în peste 40 de țări. Premiera este programată pentru 15 septembrie, la ora 16:00.

O altă noutate în grila PRO TV este și ,,Extreme Makeover – Home Edition”, care va fi difuzat în fiecare miercuri, în prime time. Producția, al cărei format a fost importat din America, își propune să prezinte telespectatorilor povești emoționante ale unor familii ale căror locuințe vor fi transformate de arhitecți și designeri, în cămine de vis.

,,Master Chef”, o producție de notorietate pe segmentul său, are de acum un nou juriu care include și o femeie, premieră în formatul emisiunii. Judecătorii acestei noi ediții vor fiPatrizia Paglieri, Adrian Hadean si Florin Scripca.

,,La Măruță” va avea platoul de transmisie live în studiourile Pro TV din Pache Protopopescu, renunțându-se astfel la platoul din Buftea.

Vor fi păstrate producția locală ,,Las Fierbinți” – pentru care se dorește creșterea numărului guest star-urilor invitate – dar și formatul Știrilor PRO TV. În schimb, ,,Dansez pentru tine” este una dintre producțiile importante care nu și-a mai găsit locul în noua grilă de programe a acestei toamne.

În intervalul 1 ianuarie – 24 august a.c., Pro TV a avut o audiență medie la nivel urban, în prime time (orele 19:00 – 24:00), de 748.000 de telespectatori pe minut (7,3% rating), fiind lider în sondajele de audiență realizate de Kantar Media.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii