Cautare

Eticheta: Digi 24

Știre publicată pe 21/03/2014

UPC a primit aprobarea CNA de a nu indroduce în grilele sale de cablu Digi 24, postul companiei rivale RCS&RDS

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, joi, grilele de cablu ale UPC România, în care nu se regăseşte Digi 24, televiziunea de ştiri a companiei de telecomunicaţii concurente RCS&RDS, informează Mediafax.

Forbes.com, Contributor

Știre publicată pe 13/03/2014

Analiză Forbes: Cine sunt telespectatorii canalului de știri Digi 24?

În perioada 1 – 10 martie a.c., audiența medie a Digi 24 a fost de 27.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (whole day). Aproape 45% dintre telespectatori au studii superioare și 59,2% sunt bărbați.

Petre Barbu Petre Barbu, Contributor

Știre publicată pe 25/02/2014

Digi24 are cinci din 16 televiziuni regionale obligatorii la retransmisie

CNA a publicat la 25 februarie lista televiziunilor regionale obligatorii la retransmisie, dintr-o listă de 22 de televiziuni, fiind eliminate șapte deoarece nu au emis regional ci numai la nivel județean, în vreme ce din cele 16 rămase cinci sunt televiziunile regionale ale RCS & RDS, Digi 24, informează Media Expres.

Petre Barbu Petre Barbu, Contributor

Știre publicată pe 11/02/2014

CNA a publicat lista must-carry încălcând legea și neutralitatea tehnologică

Publicarea listei must-carry la 4 februarie a.c., cu o întårziere de patru zile față de termenul legal și neaplicarea recomandărilor Consiliului Concurenței din 23 decembrie privind neutralitatea tehnologică în aplicarea acestui principiu european privind transmisia de televiziune pe cablu, DTH și emisie digitală terestră - au proiectat deasupra Bulevardului Libertății chipul schimonosit de interese mărunte al autorității de reglementare în audiovizual: CNA.

Mihai Pavelescu Mihai Pavelescu, Contributor

Știre publicată pe 21/06/2013

Amenzi dure pentru Antena 3, România TV, B1TV și Nașul TV

CNA a amendat drastic lipsa de imparțialitate a televiziunilor Antena 3 (cu 100.000 de lei), România TV (cu 90.000 de lei), Nașul Tv și B1 Tv (cu câte 30.000 de lei) și a somat public Realitatea TV pentru modul în care au reflectat cazul arestării directorului general al Antena Group, Sorin Alexandrescu, notează Media Expres.

Petre Barbu Petre Barbu, Contributor