
Reclamele comandate pe televiziuni de supermarketuri și hipermarketuri au adunat, în prima lună a anului, un volum de 5.449 de puncte de audiență, la nivel urban (Gross Rating Point – GRP). Este categoria de produse și servicii care, după OTC-uri și comunicații, a consumat un volum important de publicitate TV.
Cel mai agresiv jucător din această categorie a fost Rewe, compania care a derulat campania pentru rețeaua sa Penny Market. Aceasta a obținut 2.504 GRP-uri la nivel urban, clasându-se pe locul 9 în topul audienței generale. (Pe baza GRP-urilor, clienții cumpără spații publicitare de la televiziuni.)
O campanie agresivă în prima lună a anului a derulat și rețeaua de magazine Lidl, care a obținut 1.315 GRP-uri. Cu acest volum, Lidl s-a plasat pe locul 25 în topul consumatorilor de publicitate TV. Alți operatori de retail cu vizibilitate pe televiziune au fost: Carrefour (774 GRP), Real Hypermarket (690) și Profi (165).