Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Supermarketurile și-au reluat „bombardamentul” cu reclame TV

penny-market.jpg
Campaniile de promovare ale ofertelor practicate de supermarketuri și hipermarketuri au fost prezente pe micile ecrane încă din primele zile ale anului. Compania Rewe, care a derulat campania pentru rețeaua de magazine Penny Market, s-a plasat pe locul 9 în topul clienților publicitari pe TV, în luna ianuarie.

Reclamele comandate pe televiziuni de supermarketuri și hipermarketuri au adunat, în prima lună a anului, un volum de 5.449 de puncte de audiență, la nivel urban (Gross Rating Point – GRP). Este categoria de produse și servicii care, după OTC-uri și comunicații, a consumat un volum important de publicitate TV.

Cel mai agresiv jucător din această categorie a fost Rewe, compania care a derulat campania pentru rețeaua sa Penny Market. Aceasta a obținut 2.504 GRP-uri la nivel urban, clasându-se pe locul 9 în topul audienței generale. (Pe baza GRP-urilor, clienții cumpără spații publicitare de la televiziuni.)

O campanie agresivă în prima lună a anului a derulat și rețeaua de magazine Lidl, care a obținut 1.315 GRP-uri. Cu acest volum, Lidl s-a plasat pe locul 25 în topul consumatorilor de publicitate TV. Alți operatori de retail cu vizibilitate pe televiziune au fost: Carrefour (774 GRP), Real Hypermarket (690) și Profi (165).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii