Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Supermarketurile și-au intensificat „bombardamentul” cu reclame pe televiziune

Volumul de publicitate TV consumat de marile lanțuri de magazine (supermarketuri și hipermarketuri), în primul semestru al acestui an, este mai mare cu 12,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
supermarket

Campaniile de promovare pentru ofertele magazinele de tip discount Lidl au adunat 15.565 puncte de audiență pe targetul comercial (GRP’30), în primele șase luni ale acestui an. Este de departe cel mai mare consumator de publicitate TV de pe această nișă și ocupă locul 14 în topul general al investitorilor în reclamele de televiziune. Volumul de audiență al Lidl s-a menținut la nivelul anului trecut (creștere de 3,3%).

Lidl a consumat un volum dublu de audiență față de REWE România (7.939 GRP’30 target comercial), următorul concurent din piața de retail. REWE România deține rețelele de magazine Penny Market, Billa și XXL Mega Discount. Bugetul acumulat de REWE România este mai mare cu 24,7% față de cel de anul trecut.

Creșteri de audiență au înregistrat și rețelele Carrefour (10,1%), Selgros Cash & Carry (19,3%), Profi România (44,2%) și Mega Image (58,8%). Aceste două lanțuri de magazine din urmă au obținut cele mai mari creșteri procentuale de pe această nișă.

Singurul jucător care și-a redus bugetul de promovare pe televiziune a fost Metro Cash&Carry. Vizibilitatea campaniilor Metro s-a redus cu 43,5% față de 2014.

Volumul de publicitate TV al supermarketurilor și hipermarketurilor a crescut cu 12,5% în primele șase luni ale acestui an față de anul trecut, ating 39.002 GRP’30 pe targetul comercial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii