Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Supermarketurile au consumat mai multe reclame în print, dar pe bani mai puțini

supermarket.jpg
Magazinele și supermaketurile sunt clienți publicitari importanți pentru presa scrisă, aflată în mare foame de bugete. În primele patru luni ale acestui an, ziarele și revistele au atras 1.059 de machete publicitare din partea acestor investitori, cu 5,4% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Magazinul IKEA, specializat în vânzări de mobilier și accesorii pentru locuință, a fost cel mai mare consumator de publicitate în print, în primele patru luni ale anului, din categoria „Magazine și supermarketuri”. Acesta a comandat 119 inserții în presa tipărită, în valoare brută de 664.101 euro (rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPPS) realizat de BRAT.

Pe locul secund în categoria amintită s-a plasat rețeaua Carrefour, cu 132 de inserții, în valoare brută de 455.605 euro (rate card).

Alte magazine cu investiții importante în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2013: Lidl (65 inserții, 296.086 euro – rate card), Sephora (45 inserții, 228.150 euro – rate card) și Băneasa Developments (44 inserți în valoare brută de 133.950 euro – rate card).

Categoria „Magazine și supermarketuri” a investit un volum total de 2.376.026 milioane euro (rate card), cu 7,5% mai mic decât cel monitorizat în aceeași perioadă a anului trecut. Scăderea volumul brut vine pe fondul creșterii numărului de machete publicitare cu 5,4%, ajungând la 1.059.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii