Sunimprof Rottaprint, producătorul clujean de etichete autoadezive, și-a majorat profitul net cu 23% anul trecut, la afaceri cu 21% mai ridicate - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Industrie |
|

Sunimprof Rottaprint, producătorul clujean de etichete autoadezive, și-a majorat profitul net cu 23% anul trecut, la afaceri cu 21% mai ridicate

Sunimprof Rottaprint, producător de etichete autoadezive cu sediul în județul Cluj, a obținut anul trecut un profit net de 23% mai mare decât în anul anterior, până la 1,38 de milioane de lei (300.000 de euro).
Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint

Compania și-a crescut anul trecut și afacerile cu 21%, față de anul anterior, până la 19,88 de milioane de euro (90,79 de milioane de lei). La nivel de grup afacerile i-au ajuns la 20,2 milioane de euro, anul trecut.

Compania a raportat o creștere a exporturilor cu 10% în 2017 comparativ cu anul precedent. Exporturile au însumat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, efectuându-se livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. Pentru acest an, compania estimează o creștere de 12% a exporturilor.

Tot anul trecut, numărul clienților străini a crescut cu circa 21%, astfel că, din cei 800 de clienți ai companiei, ponderea clienților străini este de 15% din total.

Potrivit datelor companiei, exporturile au crescut cu peste 6%, în primele trei luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, iar la nivelul întregului an se estimează o creștere de 12%.

Din ce în ce mai mulți clienți străini apelează la serviciile noastre, fapt pentru care vom continua investițiile în tehnologizare și avem în plan deschiderea celui de-al doilea centru logistic din Germania”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general al Sunimprof Rottaprint și fondatorul businessului. Noul centrul va fi amplasat în Hamburg.

În topul industriilor reprezentate de clienții străini ai Sunimprof Rottaprint se află industria alimentară și cea chimică, în special produsele pentru îngrijirea casei.

Cele mai solicitate produse pentru export sunt etichetele autoadezive, capacele din folie de aluminiu, folia cu barieră și etichetele shrink sleeve.

Operațiunile desfășurate de companie în centrele logistice din afara țării sunt de depozitare și ambalare, producția fiind realizată în exclusivitate în România.

Cu o experiență de 27 ani, compania cu sediul în Apahida (județul Cluj), unde funcționează o tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive, deține patru centre logistice în România – Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani – și două centre logistice în Ungaria (Budapesta) și Germania (Karlsruhe), în care lucrează peste 250 de angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii