Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Evenimente |
|

Summit-ul Forbes Brands for kids a premiat cele mai de încredere branduri pentru părinți

Pe 26 noiembrie 2020 Forbes România a organizat la Hotel Intercontinnetal Summit-ul Forbes Brands for kids.
summit 1

 

 

Aflat la a șasea ediție, evenimentul i- a adus în fața publicului în exclusivitate pe cei mai importanți specialiști din domeniu – medici, specialiști în parenting și reprezentanți ai mediului de business: Dr. Valeria Herdea – Medic primar de medicină de familie și instructor formator,  Otilia Mantelers – Psiholog și specialist în parenting , Mirela Ursu – Fondator al Centrului de limbă engleză Flying Colours, Mirela Retegan  – Fondator Gașca Zurli, Alina Donici – Managing Partner Artesana  și Oana Mareș – Realizatoare și prezentatoare TV , owner Homework Ideas.

În cele 2 paneluri de discuții, invitații speciali au discutat despre: educația în era digitală și dificultățile pe care le întâmpină în această perioadă și părinții și copii, importanța unui stil de viață sănătos, alimentația echilibrată și imunitatea întregii familii.

 

La finalul evenimentului au fost premiate cele mai importante branduri ale anului 2020, conform studiului realizat D&D Research :

Hypermarketul cu gama cea mai potrivită pentru copii – Carrefour

Produse de puericultură – Philips Avent

Produse de îngrijire corporală pentru copii – Mustela

Produse dermato – cosmetice pentru copii cu pielea sensibilă și alergii – Bioderma

Preparate din carne – Agricola

Marca românească de lapte și produse lactate – Napolact

 

Tot în cadrul evenimentului, s-au acordat și premii speciale Forbes pentru campaniile sociale destinate copiilor și brandurile care au reușit să câștige un nume rezonant în opțiunile părinților:

Premiu special Forbes al aceste ediții este acordat pentru linia pediatrică de produse dermatocosmetice cu omega 3,6 ȘI 9 – Rilastil

Premiu special pentru produsele lactate tradiționale dedicate întregii familii – Artesana

Premiu special pentru brandul luxury Fashion pentru copii cu o ascensiune rapidă pe piața internațională – Anoucka

Premiul special pentru rețeaua de maternități cu servicii complete pentru mamă și copil  – Medicover

Premiul special pentru Campaniile dedicate mamelor și copiilor din mediile devaforizate – Mirela Retegan

Premiul special pentru Campania națională de reducere a mortalitățiii infantile –  Organizația Salvați Copiii

În timpul evenimentului participanții online au avut parte și de o tombolă în care partenerii  Sano România, Tedi, Bioderma și Philips Avent au oferit prin tragere la sorți peste 30 de premii.

Gazda evenimentului a fost frumoasa mămică și prezentatoare TV  – Anca Sînă Serea.

 

Forbes Romania le mulțumește partenerilor săi :

BMW România, Carrefour, TEX, Teilor, Rompetrol, Nordis Group în calitate de parteneri strategici; Nespresso în calitate de cafea oficială
Catena – Farmacia Inimii, în calitate de parteneri gold; Boiron Romania, BIODERMA, HiPP, Artesana, Sano, Tedi, AQUA Carpatica, Philips Avent în calitate de parteneri silver , Eventix – în calitate de partener tehnic, precum și partenerilor: Flying Colours – Centru de Limba Engleză, Chilli Ideas, vitamin aqua, Pop Cola, Drag and Drop.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii