Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Sud-coreenii au dat buzna în mall-uri după relaxarea carantinei

Mall-urile din Coreea de Sud au devenit neîncăpătoare, o dată ce restricțiile impuse pentru COVID-19 au fost relaxate, scrie Reuters.
 aboneaza-te
coreea de sud

Fiindcă vremea caldă își face simțită prezența, iar restricțiile pentru COVID-19 nu mai sunt în vigoare, sud-coreenii au umplut centrele comerciale din țară. În social media, a apărut termenul „bobok sobi” – adică cumpărături pe care oamenii le fac pentru a-și lua revanșa față de întreaga perioadă în care au fost nevoiți să stea în case.

Ideea de cumpărături pe care oamenii le fac pentru a-și lua revanșa s-a răspândit rapid în mediul online, după ce Wu Xiaobo, un economist chinez, a adus-o în discuție în februarie. Rețelele de socializare din Coreea au preluat-o, iar magazinele au încurajat clienții să cumpere tot ceea ce nu au putut până acum.

„E prima dată când merg la cumpărături din ianuarie”, a spus Kim, o tânără în vârstă de 29 de ani. Aceasta și-a cumpărat o poșetă în valoare de 820 de dolari. „Este atât de cald și este așa bine să ies, din nou, din casă.”

Această grabă a oamenilor va crește economia, afectată de criza coronavirusului. Vânzările magazinelor mari au scăzut cu 40%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Economiștii avertizează însă că această revenire s-ar putea să fie de scurtă durată.

După o explozie inițială a cazurilor de infectare cu COVID-19, care au transformat Coreea de Sud în cel mai mare focar din afara Chinei, autoritățile au limitat răspândirea virusului cu testări la scară largă și cu aplicații de control și monitorizare a populației, evitând astfel blocajele de lungă durată care au acaparat majoritatea țărilor din întreaga lume.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii