În ultimul an, un trend vizibil în sectorul HoReCa a fost acela că multe restaurante vegane și vegetariene și-au făcut simțită prezența mai mult ca oricând pe principalele platforme de livrare la domiciliu din România, acestea asigurând între un sfert și o treime din întreaga ofertă de meniuri, susțin analiștii din domeniu.
În urma acestor nevoi venite din piață, tot mai multe lanțuri de restaurante aleg să investească în acest segment.
Este și cazul lanțului de restaurante cu servire rapidă, Subway® care a decis să-și diversifice portofoliul de produse vegane și vegetariene pentru acest an, segmentul ajungând în acest moment la 24,3% din totalul preparatelor din meniul său.
„Subway® a anticipat această tendință. Astfel că, restaurantul introduce în gama Sub Gustări, o alternativă accesibilă, care poate fi completată prin adăugarea de legume, preparate din legume și legume conservate – ardei jalapeno murat, măsline negre, castraveți murați, boabe de porumb dulce, roșii cherry uscate”, au punctat reprezentanții Subway.
Potrivit acestora, pentru meniurile vegetariene și vegane clienții principali sunt consumatorii tineri.