FacebookTwitterLinkedIn

După preluarea companiei de către omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, la sfârșitul lunii februarie 2014, rezultatele evolutive au început să apară, ca urmare a programului de optimizare și de repoziționare a brandului Praktiker pe piața de DIY. Praktiker a încheiat 2014 cu o creștere totală a vânzărilor de aproximativ 3,2% față de anul precedent. Acesta a fost primul an cu creșteri în vânzări pentru companie, după patru ani consecutivi de scădere.

Trendul crescător al vânzărilor s-a menținut și în primul trimestru al acestui an. Astfel, pe lângă evoluția cifrelor de vânzări, Praktiker România declară pentru primele 3 luni din 2015 și o majorare cu 8,8% a numărului de clienți, dar și a valorii coșului mediu – mai mare cu 2% comparativ cu primele trei luni din 2014. Aceste evoluții se translatează și în zona productivității interne, mai mare cu 6,8% față de anul trecut.

„2014 a fost un an important pentru Praktiker România. Am muncit foarte mult și ne bucurăm să vedem acum rezultatele așteptate. Este o tendință de creștere pe care ne-o dorim și în anii următori”, a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Compania precizează faptul că 2014 a fost un an important inclusiv din punctul de vedere al extinderii gamei de produse, care a crescut cu 37%, în acest moment, clienții având la dispoziție o ofertă cu peste 40.000 de opțiuni.

În prezent, compania are 28 de magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti, și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților pentru calitatea produselor oferite.