Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Studiul „Connected Shopper” arată de ce consumatorii au rețineri față de comerțul online

Geometry Global, agenție de activare de brand, a lansat rezultatele studiului global  „Connected Shopper”, studiu ce arată că rata de creștere a shopping-ului online este mai lentă decât se anticipa.
Connected Shopper

Datele identifică principalele bariere întâlnite în timpul cumpărăturilor online, precum și importanța magazinului fizic în cadrul procesului de cumpărare.

Potrivit acestui studiu, principalele bariere întâlnite în shopping-ul online sunt:

1. Temerile legate de plata și securitatea tranzacțiilor

Încă persistă o neîncredere legată de protecția datelor personale și respectarea confidențialității – doar 26% dintre respondenți sunt de părere că este acceptabil să renunțe parțial la confidentialitate pentru a se bucura de avantajele comerțului online.

Dar factorul decizional este mai puternic decât bariera impusă de confidențialitate. Circa 69% dintre oameni sunt de accord că shopping-ul online a devenit o parte integrantă a vieții lor, pe când încrederea în securitatea tranzacțiilor a crescut, de asemenea, în mod dramatic.

Din 2011, numărul celor ce susțineau faptul că nu se tem de  confidențialitatea / siguranța online a crescut, în medie, cu 4,1%. În plus, 67% sunt de acord că shopping-ul online va avea o pondere din ce în ce mai mare în viitor, indicând faptul că schimbarea va fi în direcția comerțului online.

2. Consumatorii continuă să se bazeze pe magazinul fizic

Magazinul fizic continuă să joace un rol semnificativ în procesul de cumpărare, astfel, 65% dintre utilizatorii de internet chestionați susțin că vizitele lor in magazinul fizic au ca scop informarea. A vedea produsul real reprezintă motivul principal al vizitei (88%), urmat pe locul al doilea de verificarea și compararea prețurilor (65%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii