Cautare




, Staff

Tech |
|

Studiu: Valoarea medie a bugetului de Paște pentru cumpărăturile online este de 300 de lei

Sezonul de primăvară înseamnă creșterea vânzărilor pentru retailerii din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru haine și articole de îmbrăcăminte din această perioadă.
Shopping Online

Un studiu realizat de Champaigns, agenție de performance marketing, arată că în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, segmentul de vârsta 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul mai arată că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute.

Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.

“Pentru a trece cu bine de această perioadă, magazinele online ar trebui, în primul rând, să se asigure că platforma este perfect funcțională. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum și setarea campaniilor promoționale inteligent targetate ar trebui să aducă creșteri consistente în vânzările acestora”, precizează Adelina Oprea, Fondatoare Champaigns.

Champaigns, agenție recent lansată pe piața locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine online de fashion și lifestyle precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezyo.

 

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii