Studiu UPS: Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Tech |
|

Studiu UPS: Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali

Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs, potrivit studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper™ din 2017.
Shopping Online

Argumentele principale ale cumpărătorilor, atunci când fac achiziții de la comercianți dintr-o altă țară includ: siguranța plăților (75%); precizarea clară a costului total al comenzii, inclusiv taxele și comisioanele (72%); o politică de retur transparentă (63%); conversia prețurilor în moneda locală (63%) și rapiditatea livrării (62%).

„Datorită internetului, activitatea de shopping a devenit globală, permițând comercianților să-și plaseze și să-și vândă produsele clienților din întreaga lume. Cercetările noastre arată că aproape trei sferturi dintre cumpărătorii europeni online fac achiziții din alte țări. Acest lucru oferă nenumărate oportunități atât pentru micii comercianți, cât și pentru retailerii mari care doresc să-și extindă afacerile”, a declarat Abhijit Saha, vicepreședinte Marketing, UPS Europe.

Potrivit studiului UPS, majoritatea cumpărătorilor europeni online (96%) au făcut achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianți. 67% dintre aceștia au menționat ca motive pentru cumpărarea din marketplace și nu de la un retailer, prețurile mai bune, iar 43% au indicat gama mai largă de produse din fiecare categorie.

Mai mult de jumătate (52%) dintre cumpărătorii online din Europa iau în considerare opțiunile de livrare oferite atunci când caută și selectează produse online, în timp ce 75% cred că returul gratuit este important. În plus, 63% dintre cumpărători sunt interesați de serviciile de expediere a coletelor în locații alternative cu program prelungit, dacă taxele sunt mai mici decât în cazul livrării la domiciliu.

Retailerii trebuie să adopte o abordare „mobile first”, deoarece gradul de utilizare a smartphone-urilor pentru efectuarea de cumpărături este în creștere. Potrivit studiului, 43% dintre utilizatorii de smartphone au făcut achiziții de pe telefon. Cumpărătorii online folosesc dispozitivele mobile pentru mai multe activități legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obține informații legate de anumite magazine (78%), pentru a urmări o comandă (78%) și pentru a compara prețurile (75%).

Studiul UPS Pulse of the Online Shopper evaluează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de la pre-cumpărare la post-livrare. Studiul din 2017 se bazează pe un sondaj comScore în rândul a peste 6.400 de cumpărători online din Europa, din șase țări (Franța, Germania, Italia, Polonia, Spania și Marea Britanie).

Citește și: Jim Kearney, managing director UPS România, Ungaria și Grecia: E-commerce-ul pune presiune pe industria de curierat

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii