Cautare




, Staff

Tech |
|

Studiu SAP: 3 din 4 cumpărători online nu primesc recomandări personalizate de produse

Trei din patru cumpărători online nu primesc în mod regulat recomandările de produse care îi interesează, ceea ce arată că brandurile nu reușesc să valorifice volumul de date generate de activitatea online a consumatorilor, conform unui studiu realizat de SAP, furnizor global de soluții IT.
e-commerce shutterstock_392288311

Studiul, la care au participat peste 20.000 de persoane din 24 de țări, a vizat măsurarea atitudinilor consumatorilor față de experiențele de cumpărături online. La întrebarea „cât de des recomandările sugerate  sunt de interes pentru tine”, 25% dintre participanți au răspuns fie “aproape tot timpul”, fie “jumătate din timp”. Trei sferturi dintre respondenți au bifat căsuțele “aproape niciodată” sau ”niciodată”.

“Oferirea de experiențe personalizate de cumpărături online este acum mai accesibilă pentru branduri decât oricând. Cu toate acestea, există un decalaj considerabil între ceea ce își doresc consumatorii să vadă în timp ce vizitează un magazin online și ce recomandări primesc din partea companiilor. Brandurile pierd adesea oportunități generate de integrarea datelor de comportament ale consumatorilor cu lanțul de aprovizionare.  Având o vizibilitate de 360 ​​de grade asupra clientului, companiile pot oferi recomandări semnificative și experiențe de cumpărături unice, ceva ce organizațiile ar trebui să aibă în vedere la intrarea în sezonul de cumpărături de vacanță”, a declarat Alexandru Jijian, Customer Experience Solution Engineering, SAP CEE.

De asemenea, conform studiului, mai mult de jumătate (52%) dintre respondenți au declarat că sunt dispuși să renunțe la achiziție dacă costurile de transport sunt prea mari. La celălalt capăt al spectrului, 55% au declarat că sunt mult mai dispuși să-și finalizeze cumpărăturile online dacă primesc un discount sau o ofertă de promovare a produselor.

“Pintre cele mai urgente schimbări pe care retailerii locali ar trebui să le facă pentru a îmbunătăți relația cu clienții lor sunt: să permită utilizatorilor să comande când vor, de unde vor și să primească produsele sau serviciile în ce condiții vor, să fie proactivi prin campanii, targetând micro-segmente bazate pe interese, să se concentreze pe relația de încredere dintre consumator și retailer, aceast este zona în care ar trebui să se investească cel mai mult”, este de părere Alexandru Jijian.

 

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție.  În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a 570 de angajați. P

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii