Cautare




, Forbes Staff

Tech |
|

Studiu RTB House: Tranzacțiile online de Black Friday au crescut anul trecut cu 204% față de 2015

Anul trecut, Black Friday a atras cu 106% mai mulți cumpărători online decât anul anterior, 2015, iar tranzacțiile au crescut cu 204%, arată datele unui studiu realizat de RTB House, companie de retargeting.
 aboneaza-te
shutterstock_755743819

O creștere însemnată s-a înregistrat și în cazul vizitelor în magazinele online, acestea crescând de Black Friday cu 65% raportat la întreaga lună noiembrie. Aceste date au fost colectate de RTB House din 400 de campanii desfășurate pe 10 piețe, printre care Cehia, Polonia, Ucraina, Spania, Olanda, Grecia, Rusia și Brazilia.

Black Friday este cea mai importantă zi a anului pentru sectorul de e-commerce și se află pe un trend ascendent în fiecare an. În 2017, sunt așteptate vânzări și mai mari față de anii anteriori.

Anul acesta, 17 noiembrie reprezintă ziua Black Friday în România. “Pentru magazinele online, este primul moment premergător sezonului sărbătorilor de iarnă, dar și o oportunitate importantă de a atinge vânzări uriașe”, mai arată datele studiului.

Cătălin Emilian, Country Manager RTB House în România, estimează că Black Friday va fi și mai popular anul acesta. „Rata de conversie pentru Black Friday în 2016 a fost cu aproape 70% mai mare față de campania din noiembrie 2015. Credem că trendul ascendent va continua și în 2017 și că recordurile vor fi depășite“, a declarat acesta.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii