Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Studiu: Românii alocă până la 300 de lei pentru a cumpăra haine, online, de Paște

Conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenți ar aloca până la 300 de lei pentru achiziția de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paște din oferta magazinelor online.
shopping online

Aproape o treime dintre respondenți ar putea cheltui între 500 și 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceștia au declarat că nu și-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte.

În ceea ce privește produsele pe care le-ar achiziționa pentru a-și reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paște, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării noastre și-ar cumpăra încălțăminte elegantă sau sport. Printre preferințele doamnelor se numără sandale și balerini, în timp ce bărbații au ales tenișii și pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionați și-ar achiziționa în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăși sau blugi.

”Lunile martie și aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălțăminte și accesorii, dar avem o creștere de aproximativ 25% și pentru subcategorii precum bluze și cămăși, rochii, pantaloni scurți sau costume de baie”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Legat de frecvența cu care ar achiziționa articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenți au menționat achiziițiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebați de Answear.ro prețul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceștia își achiziționează un produs de pe un site de modă cel puțin o data pe lună.

Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017, pe un eșantion de 1.289 de români din toată țara.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii