Cautare




, Contributor

Gastronomie |
|

Studiu: Peste un sfert din vânzările totale de coșuri cadou se realizează cu ocazia Sărbătorilor de Paști

Jean_Istasse_Director_General_Sodexo.jpg
Compania Sodexo Soluţii pentru Motivare, unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa românească de profil,  estimează că, în fiecare an, 68% din cererea pentru coșurile cadou este asigurată în perioada Sărbătorilor de iarnă și peste un sfert dintre acestea - în apropierea Sărbătorilor Paștelui. 

De asemenea, un procent în creștere este cel al vânzărilor coșurilor cadou cu alte ocazii, precum zilele de 1 și 8 Martie, care generează 5% din vânzările totale.

„Coșurile cadou sunt o soluție la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate de pe piața muncii, datorită avantajelor pe care le oferă. Pe acest segment, avem clienți importanți atât din zona de servicii (marketing, resurse umane), cât și din cea de producție (auto, FMCG)”, declară Jean Istasse, Director General al Sodexo Soluții pentru Motivare. 

Firmele care își recompensează angajații și partenerii de afaceri folosind coșurile cadou optează, în majoritatea cazurilor, pentru o valoare medie de 75 de lei/angajat și pentru o valoare medie de 300 de lei/partener, potrivit estimărilor Sodexo.

„Coșurile cu valoare mai mare se oferă de obicei managerilor de top din companiile care colaborează cu clienții noștri. Din analizele Sodexo a rezultat faptul că există un segment de clienți pentru fiecare coș de cadou și gamă de preț”, a mai spus Jean Istasse, Director General al Sodexo Soluții pentru Motivare.

În 2012, compania Sodexo Soluții pentru Motivare a înregistrat o creștere de 44% a încasărilor aferente segmentului de produse Cadou Pak, comparativ cu anul 2011. Pentru companii, coșurile cadou sunt 100% deductibile și neimpozabile în măsura în care valoarea cadoului oferit fiecărei persoane nu depăşeşte 150 de lei.

Conținutul coșurilor cadou diferă în funcție de cerințele clienților, însă un element nelipsit îl reprezintă dulciurile premium. „Din această categorie fac parte pralinele, ciocolata, inclusiv diverse figurine în funcție de evenimentul sărbătorit, biscuiții dulci, dar înregistrăm o preferință în creștere și pentru produse de panificație de tipul panettone sau cozonac”, argumenteaza Jean Istasse.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii