FacebookTwitterLinkedIn

Studiul a inclus magazine online cunoscute din Statele Unite, Germania, Marea Britanie, Rusia, China și din mai multe piețe din Europa Centrală și de Est, potrivit companiei.

Aproape o treime dintre românii care cumpără online (33%) au declarat că fac achiziții online din străinătate de câteva ori pe trimestru, în timp ce 17% au spus că fac achiziții din magazinele online străine cel puțin o dată pe lună.

Principalele motive pentru achizițiile online din străinătate sunt prețurile mai mici (44%) și disponibilitatea anumitor produse (17%), conform unui studiu PayPal realizat, anul trecut, pe un eșantion de 1.800 de utilizatori români.

PayPal a analizat o serie de produse disponibile în cele mai populare magazine online din Statele Unite, Germania, Marea Britanie, Rusia, China și de pe mai multe piețe din Europa Centrala și de Est.

China a devenit una dintre cele mai populare destinații pentru achiziții online pentru români, alăturându-se ca destinație pentru shopping online Statelor Unite și Uniunii Europene. În Europa, magazinele online din Germania și Marea Britanie continuă să atragă tot mai mulți cumpărători.

Potrivit datelor colectate de PayPal, plățile realizate prin intermediul platformei de către utilizatorii din România au fost făcute, în perioada 2012-2013, în special către magazine online din Marea Britanie, China, Germania și Statele Unite.

Cea mai importantă evoluție a fost înregistrată de plățile făcute către magazinele britanice, care au crescut cu 38% în 2013 comparativ cu anul anterior, și de cele destinate magazinelor din China (+28%). Din punct de vedere al plăților făcute prin PayPal către magazine electronice de către utilizatorii români, urmatoarele destinații au fost Germania (+25%) și Statele Unite (18%).