Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Studiu Pandora: ce-și doresc femeile?

Leila_CMYK.jpg
Un studiu comandat de Pandora, la care au răspuns peste 7.500 de femei din întreaga lume, a scos la iveală cele mai importante valori feminine ale vremurilor noastre.

Dintr-un șir de 24 de atribute și scopuri precum încrederea, onestitatea, sănătatea, iubirea, respectul, fericirea sau pacea, femeile au decis cele patru coordonate care le vor ghida în următorii zece ani: armonia, angajamentul, puterea și simțul apartenenței.

Astfel, inspirându-se și din tendința tot mai pregnantă în ultimii ani de întoarcere a oamenilor către sine, de recalibrare a sistemelor de valori și de reconsiderare a priorităților, Pandora a conceput o nouă brățară (mai suplă) și o întreagă colecție de talismane (finisate manual) care să vorbească exact despre cele 24 de valori personale care animă femeile din întreaga lume.

Dacă brățara clasică poate fi împodobită cu charm-uri care să exprime dorințele și realizările noastre, Essence vorbește despre idealurile noastre profund intime și despre ceea ce ne reprezintă și ne definește cu adevărat pe fiecare în parte.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii