Cautare




, Forbes Staff

Imobiliare |
|

Studiu: 293 mil. euro, impactul direct al investiției în cadrul proiectului Băneasa, 90% după criză

Proiectul realizat de Băneasa Developments în zona de nord a Capitalei a generat din 2005 și până în prezent un impact de 293 de milioane de euro, din care peste 90% după criza economică, conform unui studiu realizat de compania de audit și consultanță KPMG, actualizat și publicat în luna ianuarie a acestui an.
174 dosar regiuni Baneasa 1

Băneasa Developments administrează cel mai important centru comercial din București – Băneasa Shopping City, cu o cifră de afaceri de peste 53 de milioane de euro în 2018 și o suprafață închiriabilă de 55.000 de mp.

Impactul indirect generat în economie prin activitățile comerciale ale chiriașilor Băneasa Developments este de circa 829 de milioane de euro, conform studiului citat, în condițiile în care salariile nete, impozitele și contribuțiile aferente rezultate ca urmare a efectului indus de dezvoltarea zonei economice, de birouri și rezidențiale Băneasa reprezintă peste 994 de milioane de euro.

Pe lângă contribuţiile rezultate din desfăşurarea propriilor activităţi, proiectul Băneasa a susţinut un număr semnificativ de locuri de muncă şi contribuţii pentru economia locală prin intermediul chiriaşilor, furnizorilor şi angajaţilor. Pe lângă cele 1.748 de salarii plătite de entităţile Băneasa în perioada 2005-2018, în aceeaşi perioadă chiriaşii Băneasa Developments au plătit peste 42.479 de salarii. Mai mult decât atât, peste 116.500 de salarii au fost plătite în aceeaşi perioadă, ca rezultat al efectului indus al activităţii comerciale a entităţilor Băneasa şi a chiriaşilor Băneasa Developments.

În plus, în cadrul Băneasa Business and Technology Park se regăsește 4,4% din stocul închiriabil de birouri din zona de nord a Bucureștiului.

Băneasa Developments este una dintre cele mai valoroase companii din România, conform celei mari recente ediții a topului Forbes 500, care a apărut pe piață la finalul anului trecut.

Suprafaţa totală de retail a Băneasa Shopping City este de 55.000 mp, cea mai mare parte  fiind destinată magazinelor de modă şi celor care oferă produse şi servicii de înfrumuseţare, bijuterii şi accesorii. În plus, numărul vizitelor a crescut în fiecare an, media anuală de creștere în cei zece ani de activitate fiind de aproximativ 7%.

Citește și România@100: Povestea continuă

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii