Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Studiu Kantar: Previziunile pentru peisajul media din 2020

Tehnologia va continua să redefinească peisajul media în 2020, aducând deopotrivă oportunități și provocări pentru marketeri. În timp ce cheltuielile publicitare pe platforme de socializare și platforme tech continuă să crească, inovațiile tehnologice vor permite și renașterea engagement-ului în lumea reală.
shutterstock_bani

Conform raportului global Kantar 2020 Media Trends & Predictions, în contextul peisajului media aglomerat, marketerii și platformele media vor fi nevoiți să-și dezvolte abilitațile, modelele de engagement și instrumentele de măsurare prin care să implice consumatorii în mod relevant.

Kantar anticipează că vom fi martorii unui paradox digital; în timp ce canale media noi sau cele în creștere vor crea oportunități, abundența canalelor digitale va face mai dificilă conexiunea cu consumatorul.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – NOIEMBRIE 2019

Marketerii vor trebui să navigheze și prin “dilema datelor”: satisfacerea cererii consumatorilor de a primi conținut relevant și personalizat, fără a li se încălca încrederea și intimitatea. Și, cum cookie-urile de la terți încep treptat să dispară, advertiserii vor trebui să găsească soluții alternative de măsurare.

Previziunile și tendințele media anunțate de Kantar în raportul 2020 Media Trends and Predictions se încadrează în trei teme majore:

  1. Tendintele din tehnologie transforma peisajul media:
  • 5G devine în sfârșit realitate: Industria de marketing va fi unul dintre principalii beneficiari ai erei 5G, tehnologie care va genera considerabil mai multe căi de a ajunge la consumatori și de a-i implica. Totuși, pentru a profita la maximum de oportunitatea 5G, va fi nevoie de o transformare semnificativă din partea marketerilor.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – NOIEMBRIE 2019

  • Se încinge bătălia platformelor de streaming: Noi jucători vor face ca bătălia din jurul platformelor de streaming să se întețească. Piața tot mai aglomerată va genera suprasaturare, iar consumatorilor le va fi din ce în ce mai greu să aleagă.

 

  • Dăm volumul mai tare: Brandurile vor da mai tare volumul și își vor găsi vocea pe măsură ce intrăm într-o nouă eră a publicității audio. Noile canale audio au toate premisele să câștige teren.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – NOIEMBRIE 2019

  • Contentul întâlnește vânzarea: Conținutul și vânzarea vor avea mai multe în comun pe măsură ce “shopvertising-ul” evoluează din cumpărături instant pe social media către cumpărături instant de pe TV și digital out-of-home, având că rezultat o scurtare a ciclului de marketing.

2. Spațiile pe care mărcile le pot ocupa cu credibilitate:

• Brandurile se întorc la realitate: Brandurile își vor echilibra prezența digitală cu mai multe experiențe în lumea reală. Aceasta înseamnă că am putea asista la o încetinire a ritmului de creștere a advertisingului digital.

• Brandurile iau poziție: Luând exemplu de la consumatori, brandurile vor adopta poziții mai ferme față de problemele din societate în 2020. Totuși, va fi nevoie să se asigure că strategia media le este aliniată cu valorile și misiunea.

• Se vor maturiza în ceea ce privește așteptările de la zonele în care investesc: marketingul bazat pe influenceri trebuie să măsoare ceea ce contează: Influencer marketing-ul se va maturiza și el pe măsură ce brandurile încep să trateze colaborările la un nivel mai profund și să ia mai în serios măsurarea în 2020.

• Pregătiți-vă de joacă: e-sports, jocurile sportive electronice, devin mainstream: sporturile electronice vor deveni mass market în următoarele 12 luni, oferind oportunități de profit pentru platformele media și pentru advertiserii care învață regulile jocului.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – NOIEMBRIE 2019

3. Contextul și catalizatorii schimbării:

• Adaptarea la schimbare: Trendul către media in-housing: Tendința către înglobarea resurselor media în propriile organizații va continua, pe măsură ce tot mai multe branduri își dezvoltă propriile echipe de experți digitali, împingând agențiile și advertiserii în afara zonelor lor de confort, într-un spațiu nou și foarte incitant de colaborare.

• Cookie-urile încep să se “fărâmițeze”: Este nevoie de o schimbare a “rețetei”: Dispariția cookie-urilor ar putea să îi lase pe mulți marketeri descoperiți, fără informații. Advertiserii trebuie să se pregătească acum pentru nouă “economie mixtă”. Legăturile directe între publisheri și parteneri de măsurare vor permite pentru prima oară reale măsurători cross-publisheri.

• Dilema datelor: Datele trebuie folosite în mod adecvat Ca efect al schimbărilor iminente în legislație (cum ar fi, spre exemplu, California Consumer Privacy Act în ianuarie 2020), etica vieții private va căpăta prioritate și marketerii vor concepe inițiative de personalizare care pun pe primul plan mai  degrabă oamenii decât tehnologia.

• Campania prezidențială din Statele Unite din 2020: o provocare suplimentară în competiția pentru atenție: Advertisingul în scop politic va contribui la aglomerarea spațiului publicitar în 2020, în special în Statele Unite. Va fi nevoie ca brandurile să își regândească strategia de advertising în timpul campaniei.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii