Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Studiu Kantar: Echipamentele inteligente conectate, inteligența artificiala și vocea vor avea cel mai mare impact asupra mass-media în 2019

Compania de cercetare Kantar a lansat un raport privind tendințele majore care vor modela în 2019 peisajul media pentru branduri, agenții de publicitate și platforme de media. Acest raport identifică 12 tendințe care vor transformă media în acest an.
marketing.jpg

Tendințe care vor modela media în 2019:

  1. Instrumentele de analiză avansată și inteligența artificială (AI) vor rezolva problema calculării ROI (randamentului investiției) pentru campaniile care integrează online-ul cu offline-ul.
  2. Tehnologia va face ca vocea să ocupe un rol mult mai important în planificarea creativă și în mixul de marketing.
  3. China va deveni un punct de referință pentru marketerii din Occident în legătură cu folosirea tehnologiei în social media pentru a genera încredere și pentru a îmbogăți experiența cu aceste platforme.
  4. Brandurile vor crea noi tipuri de experiențe pentru consumatori și vor învăța cum să le integreze și să le evalueze impactul.
  5. Mărcile vor începe să ia în serios modul în care sunt portretizate femeile în publicitate.
  6. Amazon va ieși din „umbra” lumii publicității, transformând duopolul Facebook – Google în oligopol.
  7. Clipurile video adaptate la ecranele verticale vor da naștere celor mai mari oportunități creative.
  8. Ecranele mari (TV) vor reveni în actualitate, mai puternice și mai performante decât înainte.
  9. Insight-urile despre atitudini, combinate cu modelarea predictivă, vor face cumpărarea programatică mai agilă și mai bine țintită.
  10. Strategiile de influencer marketing vor pune mai mult accentul pe credibilitate decât pe reach.
  11. Regulile GDPR vor genera strategii mai sofisticate legate de managementul datelor de brand.
  12. Realitatea augmentată va începe să modeleze atât traseul de cumpărare, cât și experiența consumatorului.

„Inovatia și schimbările permanente în peisajul media continuă, dar consider că viteza de adopție a tehnologiilor noi, cum este Inteligența Artificială, va fi surprinzătoare. Echipamentele inteligențe conectate, dar și noile oportunități – cum ar fi vocea – vor începe să devină cele mai discutate subiecte”, afirmă Eric Salama, CEO Kantar. Modul în care evaluăm media și eficiența va evolua rapid, iar industria trebuie să conlucreze astfel încât clienții noștri să înțeleagă impactul pe care îl au investițiile lor. Nu a mai existat nicicând o altă perioadă atât de provocatoare pentru marketing.”

Raportul Kantar Media Predictions complet poate fi descărcat de AICI.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii