Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Studiu EXEC-EDU: Care sunt tendințele în piața de training

În dezvoltarea competențelor managerilor și angajaților, companiile apelează la training livrat de companii externe specializate, la training intern și extern, precumm și la activități experiențiale, arată rezultatele unui studiu efectuat de compania de training EXEC-EDU.
grupuri de lucru training

28% dintre companii au acționat în direcția majorării bugetului de trening și dezvoltare, fapt ce indică un trend pozitiv în direcția dezvoltării angajaților. Totodată, 55% dintre companiile care au participat la realizarea studiului au menținut nivelul bugetului alocat la același nivel cu anul anterior, iar pentru dezvoltarea managerilor, 63% dintre companii alocă un buget mediu anual de peste 400 euro/manager, iar 31% depășesc pragul de 800 de euro pentru fiecare manager în parte. Cât despre angajații fără funcții manageriale, 19% dintre companii alocă un buget anual de 400 de euro/angajat. Restul companiilor (81%) direcționează un buget de până la 400 de euro, iar cele mai multe dintre acestea (45%) alocă un buget de maxim 200 de euro pentru fiecare angajat.

COMPANIA EXEC-EDU ÎȘI EXTINDE ACTIVITATEA

Referitor la dezvoltarea managerilor, companiile apelează la trening livrat de companii externe specializate, și nu la alte forme de învățare cum ar fi coaching, mentoring sau e-learning. În prezent, la nivel global învățatreaprin gamification, adică folosirea elementelor și a regulilor de joc în vederea atingerii unui scop specific, este o metodă des folosită, însă potrivit studiului realizat de EXEC-EDU, în România încă se află în proces de dezvoltare.

În schimb, pentru dezvoltarea competențelor angajaților fără funcții manageriale, companiile apelează la trining intern, dar și la trening extern și activități experențiale „on the job” (rotația locurilor de muncă și învățarea prin activitatea practică desfășurată la birou).

Potrivit studiului, în evaluarea nexesităților de trening, interviul cu managerul direct are un rol semnificativ pentru 77% dintre respondenți, alături de concluziile rezultate în urma evaluărilor performanțelor (78%) și doar 48% dintre companii implică angajații în alegerea programului de dezvoltare prin interviuri 1 la 1.

Calitatea programului de training este evaluată în funcție de experiența trainerului, gradul de interactivitate, aplicabilitate imediată a informațiilor și metodologia de training, iar în procesul de selectare a companiei de training, majoritatea companiilor apelează la întâlniri 1 la 1 cu furnizorul, dar și la sesiuni de tip demo.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii