Cautare




, Staff

Tech |
|

Studiu Epson România: Unul din patru români are peste 10.000 de fotografii stocate exclusiv în conturi de social media, pe smartphone și în camera foto

Unul din patru români are peste 10.000 de fotografii stocate exclusiv în conturi de social media, pe smartphone și în camera foto și aproape 87% dintre români au pierdut cel puțin o dată imagini cu valoare sentimentală din cauza rătăcirii sau defectării unui dispozitiv digital în care își păstrau amintirile, arată un sondaj efectuat de Epson România, despre relația pe care o au românii cu fotografiile pe care le realizează.
foto shutterstock_353917655

„Astăzi, producem cel mai mare volum de imagini din istorie. Potrivit unei estimări Keypoint Intelligence, în anul 2017 s-au realizat 1,2 trilioane de fotografii la nivel global. Cu acest studiu ne-am propus să aflăm cum stau lucrurile și la nivel național și concluziile pe care le avem arată că digitalul și print-ul sunt compatibile. Acum este cel mai potrivit moment pentru fotografia pe hârtie, pentru că le oferă oamenilor prilejul să fie selectivi și să materializeze cu ușurință amintirile pe care nu vor să le uite”, declară Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria, producător de echipamente de imprimare şi videoproiectoare.

Din studiul realizat mai reiese că românii își păstrează majoritatea imaginilor în medii de stocare digitală, aproape 75% dintre acestea aflându-se în memoria telefoanelor inteligente și a computerelor personale, dar și că 35% dintre oamenii din țara noastră au imprimat fotografii pe hârtie în cursul acestui an.

De asemenea, peste 45% dintre români consideră că un album foto este locul cel mai probabil în care cineva ar putea găsi o fotografie cu ei peste mulți ani și doar puțin peste 20% își îndreaptă votul către rețelele de socializare cu privire la acest aspect. În ce privește comportamentul față de fotografiile imprimate, 62% dintre respondenți au spus că le păstrează în albume foto sau în cutii ori sertare, iar 38% le țin înrămate, la vedere.

Sondajul a fost realizat cu un eșantion de 900 de respondenți cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani, dintre care 60% sunt femei și 40% sunt bărbați, în perioada octombrie – noiembrie.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii