Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Studiu: De ce preferă femeile berea

Studiul calitativ realizat în luna octombrie 2014 de UNLOCK Research pentru Berarii României și-a propus să descopere care sunt motivațiile femeilor care preferă berea.
????????????????????????????????????????????

“Premisele studiului se constituie într-o reală provocare, aș putea spune. Cultura românească încurajează mai degrabă conformismul, astfel că românii simt în general nevoia ca alegerile și preferințele lor să fie încuviințate și validate în permanență de către ceilalți. De-a lungul timpului, cultura a stabilit reguli și roluri clare bărbaților și femeilor. Pe de altă parte însă, expresii precum „băieții nu plâng” sau „o domnișoară nu bea niciodată din sticlă!” încep să fie tot mai des date la o parte și să își facă loc în societate acele persoane care nu vor sa se conformeze normelor învechite, ci să se exprime liber, fără constrângeri”, a declarat Alexandra Sandu, Research Executive Unlock Market Research.

Femeile care au participat la studiu au declarat că atunci când aleg să bea bere o fac, în primul rând, pentru că le place gustul și preferă această băutură în detrimentul altora, nicidecum pentru că ar vrea să demonstreze ceva prin această alegere.

Mai mult, au povestit că atunci când beau bere se simt moderne și încrezătoare, indiferent că aleg să consume această băutură la ieșirile cu fetele sau la ieșirile cu tot grupul de prieteni. Totodată, ele percep berea ca pe o băutură potrivită celor mai multe ocazii, dar mai ales o băutură care destinde și completează perfect o ieșire între prieteni, la relaxare și socializare, o băutură revigorantă.

Cât despre părerile celorlalţi atunci când văd o femeie care bea bere sunt împărţite. Femeile care preferă alte băuturi alcoolice au declarat că femeile care consumă bere riscă să fie percepute greșit și pot lăsa impresia de masculinitate și nonconformism, în timp ce bărbații spun că atunci când văd o femeie care bea bere, văd o femeie absolut normală, sigură pe ea, care nu se teme să fie percepută greșit și care vrea să se simtă bine, în niciun caz o femeie mai puțin feminină.

Cercetarea face parte din campania „Iubesc Berea”, lansată de Asociația Berarii României. Desfășurată sub un slogan care rezumă atitudinea consumatorilor de pretutindeni vizavi de bere – Iubesc Berea -, campania reprezintă un demers în premieră, inițiat pe termen lung la nivel european, România fiind prima țară care a adoptat și lansat această campanie, coordonată de către Berarii Europei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii