Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Cariere |
|

Studiu: Cum colaborează directorul financiar cu directorul de marketing

În ultimii trei ani, directorul financiar (Chief Financial Officer – CFO) şi directorul de marketing (Chief Marketing Officer – CMO) au început să colaboreze mai strâns, însă, în multe organizaţii, această transformare nu se realizează suficient de rapid pentru adaptarea la o lume digitală, se arată în cea de-a patra ediție a studiului EY - Partnering for performance.
money-.jpg

„Directorii financiari şi cei de marketing au fost în mod tradiţional aliaţi de la distanţă. Însă, în cadrul economiei digitale de astăzi, o relaţie puternică dintre financiar şi marketing poate face diferenţa între organizaţiile cu un ritm rapid de creştere şi cele care stagnează sau rămân în urmă”, spune Elena Badea, Director Marketing EY România, subliniind că firmele„în care directorul financiar şi cel de marketing pot colabora cu adevărat, se vor poziționa diferit față de competitorii lor și vor avea cu adevărat impact în piaţă.”

Infografic_Colaborarea CFO-CMO

 

Studiul EY are la bază un sondaj derulat la nivel global în rândul a 652 de CFO şi o serie de interviuri în profunzime cu directori financiari şi de marketing. Conform studiului, lipsa de instrumente, procese şi de indicatori-cheie comuni de măsurare a performanței, precum şi diferenţele culturale rămân bariere semnificative în dezvoltarea relației dintre CFO și CMO.

 

CITEȘTE ȘI

Studiu EY: Psihologia antreprenorului român este dominată de lipsuri

EY Romania lansează o aplicație care ţine utilizatorii la curent cu modificările fiscale

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii