Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Studiu: COVID-19 schimbă obiceiurile pe piața avocaturii. Numărul consultărilor online va crește constant

Blocajul economic și social, generat de măsurile luate de autorități pentru limitarea efectelor pandemiei COVID-19, vor schimba pe termen lung obiceiurile de consum inclusiv pe piața avocaturii, numărul clienților care apelează la un avocat folosind mediul online fiind așteptat să crească constant.
 aboneaza-te
shutterstock_448610092

În același timp, avocații vor fi nevoiți să își organizeze din ce în ce mai bine timpul de lucru, ca să devină din ce în ce mai eficienți.

Sunt principalele concluzii ale unei analize realizate platforma integrată de consultanți juridică online, avocatura.com, se arată într-un comunicat remis la redacție.

„Activitatea de consultanță și asistență juridică acordată de colaboratorii noștri în ultimele 3 luni a avut o dinamică extrem de interesantă care ne conduce la două concluzii importante pentru viitor. Prima concluzie este aceea că distanțarea socială impusă de instituirea stării de alertă i-a determinat pe oameni să găsească rapid alternative pentru a-și soluționa o problemă. În același timp, în ultima vreme, clienții sunt mai atenți la cheltuieli, ne trimit solicitări de lămuriri și unii dintre ei chiar solicită rapoarte de activitate pentru fiecare dosar în parte și este firesc să le furnizăm rapid toate aceste informații”, a declarat Romeo Cosma, fondator al platformei online avocatura.com.

 Conform studiului, majoritatea avocaților participanți la analiză sunt de părere că deși întâlnirile fizice sunt apreciate atât de clienți cât și de avocați, consultațiile online vor deveni regula și nu excepția în viitor, datorită beneficiilor pe care le aduc părților.

„Întâlnirile online sunt benefice indiferent de starea națională pentru că permit o comunicare eficientă, mai ales atunci când clientul nu dispune de suficient timp pentru deplasare și asigură confortul unora dintre clienți”, au spus avocații chestionați.

Mai mult, unii dintre aceștia consideră că după perioada de izolare pe care a traversat-o România „tot mai mulți clienți se vor familiariza cu mediul online de relaționare dar videoconferințele vor fi solicitate doar în situații excepționale”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii