Cautare




, Contributor

Auto |
|

Studiu: Ce mărci de mașini intenționează să cumpere românii

Modele noi de la Dacia
Intenția românilor de a achiziționa autoturisme în perioada următoare a scăzut cu 12%. S-a diminuat atât intenția de cumpărare a mașinilor rulate cu 10%, cât și intenția de cumpărare a mașinilor noi cu 2%, conform studiului realizat de Auto.ro cu sprijinul Daedalus Millward Brown.

În topul preferințelor românilor cu privire la nivelul de satisfacție al autoturismului condus se află marca Honda, acumulând 6.29 puncte dintr-un maxim de 7. Posesorii o recomandă datorită gradului ridicat de fiabilitate, costului rezonabil de întreținere și service.

TOP 3 intenții de achiziție în privința mașinilor noi

1.            Dacia – 16,5%

2.            Volkswagen – 13,4%

3.            Opel – 9,6%

Șoferii care rulează mașina un număr mare de kilometri anual aleg marca Mercedes. Skoda conduce topul la capitolul consum în afara orașului și s-a clasat pe locul al doilea la costul de întreținere, în timp ce Citroen a obținut cea mai bună notă la consumul în oraș.

Testdrive & GALERIE FOTO: Noua Skoda Octavia

TOP 3 intenții de achiziție în privința mașinilor rulate

1.            Volkswagen – 21,6%

2.            Opel – 14%

3.            BMW – 10,8%

19% dintre șoferi preferă service-urile de marcă apreciind mai mult calitatea serviciilor oferite, pentru 52% dintre șoferi primează prețul oferit de service-urile independente, în timp ce 29% își repară singuri mașinile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii