Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Strunga Winery: Vânzările online de vinuri s-au triplat în luna aprilie față de luna martie. Valoarea medie a unei comezi este de 240 de lei

Actuala criză a determinat o mare parte din business-urile care, în mod obișnuit, își vindeau produsele mai ales prin intermediul canalelor tradiționale, să se reorienteze către canalele online și să crească investițiile în această direcție.
 aboneaza-te
vinuri

În ceea ce privește crama Strunga Winery, care vinifică anual 100.000 litri de vin, vânzările online s-au triplat în luna aprilie, față de luna martie, valoarea medie a unei comenzi fiind de 240 de lei.

„În contextul actual, mediul online s-a transformat în ceva absolut esențial pentru orice business. Pentru noi a devenit un canal cu tracțiune, mai ales în această perioadă și sunt sigur că este valabil pentru toate comunitățile din întreaga lume. În mod obișnuit, vânzările noastre veneau din sectorul HoReCa, iar online-ul era un canal complementar. Acum, cu această reorientare impusă de pandemie, eforturile noastre sunt dedicate în întregime magazinului de pe site. Partea pozitivă este că online-ul nu are bariere și nici intermediari. Am început să interacționăm extrem de mult cu clienții noștri, pe toate canalele digitale pe care le avem la dispoziție, iar rezultatele sunt vizibile”, spune Florin Stegariu (foto), fondatorul cramei Strunga Winery, situată în regiunea Moldovei, care adaugă că anul acesta preconizează o creștere a producției datorită celor șapte soiuri noi care intră pe rod începând din toamna acestui an.

Plantația a fost realizată în anul 2014, iar prima producție a fost realizată în cramă în anul 2017. Producătorul de vin adaugă că, în perioada următoare, se va vedea o creștere a consumului de vinuri autohtone odată cu lansarea sectorului de HoReCa, tendință susținută de obiceiurile de consum online identificate în prezent.

„În funcție de impactul pandemiei, am căutat inclusiv mai multe scenarii de repliere graduală, ca să fim pregătiți pentru revenirea la normalitate. Avem planuri concrete de a ne mări echipa odată ce se vor relaxa măsurile de distanțare socială. (…) La urma urmei, perioada aceasta este un salt pe care trebuie să îl facem împreună. Cred că e o vreme a coagulării, atât pentru noi ca business, cât și pentru întreaga noastră generație”, adăugat Stegariu.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii