Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Strepsils, cel mai promovat brand al Reckitt Benckiser pe televiziune

strepsils-intensiv.jpg
Compania germană Reckitt Benckiser a ocupat locul patru în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV, în primele două luni ale acestui an. Cele mai promovate branduri au fost: Strepsils, Vanish și „Nurofen răceală și gripă”.

Reclamele pentru brandul Strepsils, un adjuvant în tratamentul infecţiilor oro-faringiene, au obținut 1.344 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2013. A fost cel mai promovat brand pe TV din portofoliul Reckitt Benckiser România. Volumul de audiență acumulat de Strepsils a fost cu 97% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Expunerea pe TV a brandului Vanish (îndepărtează petele dificile) a fost de 1.180 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP). Pe baza punctelor de audiență, companiile cumpără spații de publicitate la TV. Vanish a înregistrat o creștere de 12,4% față de 2012.

„Nurofen răceală și gripă” este cel de-al treilea brand (de fapt, sub-brand) care a beneficiat de o promovare importantă din partea Reckitt Benckiser, cu un volum de 938 de GRP’30 pe targetul comercial, o creștere de 30,7%.

Alte branduri ale Reckitt Benckiser România care au avut campanii TV importante, în primele două luni ale acestui an: Calgon (creștere de 27,4%), „Nurofen pentru copii” (scădere de 6%), „Nurofen express pulbere orală”, Nurofen (scădere de 40,6%), Cilit (-30%), Air wick (-51,3%).

În total, brandurile companiei Reckitt Benckiser România au adunat 8.040 GRP’30 pe targetul comercial, cu 6,9% mai puțin decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii