Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Storience a traversat Canalul Mânecii și a „poposit” la Londra

Agenția de branding Storience și-a deschis un birou la Londra, la sfârșitul lunii septembrie 2014. Decizia a venit în urma finalizării unui proiect de rebranding în Anglia, ocazie cu care proprietarii agenției, Adriana și Ștefan Liuțe (foto), au constatat că pot concura și pe piața britanică.
Storience in UK3

Adriana Liuțe, Managing Partner Storience, a declarat: „Marea Britanie e cea mai dezvoltată piață de branding din Europa și ne-am dorit mereu să activăm acolo. Clientul pentru care am lucrat a fost foarte mulțumit de noi și ne-a încurajat să deschidem un birou local. Pentru a deservi cu succes clienții britanici e important să luăm pulsul pieței locale, așa că înființarea unui birou Storience la Londra ni s-a părut o decizie firească. În același timp, experiența din Marea Britanie ne va ajuta să oferim soluții tot mai bune și clienților noștri din România”.

Storience are deja un reprezentant local în Marea Britanie. Din rolul de Client Service Director, Ioana Jago contribue atât la atragerea de clienți noi, cât și la gestionarea relațiilor cu aceștia. Ioana lucrează în marketing de 12 ani, dintre care ultimii opt ani în Londra, și a gestionat numeroase proiecte de rebranding din postura de client.

Rebrandingul realizat de Storience în Marea Britanie a fost coordonat de Ioana Jago și reprezintă primul succes al biroului londonez al agenției. Proiectul va fi făcut public de client în cursul acestei luni.

Al doilea client al biroului londonez Storience este Universitatea din Geneva, pentru care agenția va crea identitatea vizuală și prezența web a unui proiect cultural.

„Ne-am dorit mult această experiență internațională pentru că ne ajută să creștem și să evoluăm profesional. Credem că atunci când faci ce îți place și faci bine, succesul financiar vine de la sine”, spune Ștefan Liuțe, Strategy Director Storience.

Înființată în 2012 de soții Adriana și Ștefan Liuțe în București, Storience a reușit să câștige patru premii internaționale și are 40 de clienți în portofoliu. În 2013, Storience a lansat Zâmburi, brandul de povești ilustrate pentru oameni mari, sub formă de felicitări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii