Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Știrile ProTV au lansat campania „Există viață după cutremur”, în parteneriat cu UNICEF

Pro TV și UNICEF au lansat în parteneriat o campanie de strângere de fonduri în sprijinul celor 1,7 milioane de copii victime ale cutremurului devastator din Nepal.
Exista viata dupa cutremur 1

Copiii au nevoie imediată de apă, hrană, medicamente, adăpost şi alte ajutoare de urgență, precum și de consiliere psihologică. Ei au nevoie să se întoarcă cât mai repede la grădiniță și la școală. Din nefericire, un nou cutremur cu magnitudinea de 7,3 grade a lovit în această dimineață Nepalul.

Donațiile în sprijinul copiilor din Nepal pot fi făcute și prin transfer bancar, în contul: RO10 BRDE 450S V434 6556 4500 (menţionează „donaţie Nepal, cod donaţie 04”) și pe site-ul www.unicef.ro.

Pro TV va realiza o serie de reportaje care vor fi difuzate în cadrul jurnalelor de știri. Materialele „Există viață după cutremur” vor fi realizate de echipa PRO TV formată din Paul Angelescu, corespondent Știrile PRO TV și Zsolt Vago, operator, care se află în Nepal pentru a transmite telespectatorilor situația exactă din momentul de față și dificultățile cu care se confruntă copiii victime ale cutremurului.

Primul material, difuzat ieri seară, le-a arătat telespectatorilor cum se desfășoară acțiunile de recuperare a trupurilor fără viață rămase sub dărâmături. Aceste imagini șocante ale unui dezastru care a îndoliat o țară întreagă demonstrează desfășurarea impresionată de forțe pentru găsirea victimelor. Reportajul a fost urmărit la nivel național de aproximativ 1.2 milioane de persoane, înregistrând 7.3 puncte de rating și 23.4% share, la nivelul publicului comercial din mediu urban.

„Ne bucurăm să avem alături de noi ca partener în această campanie PRO TV care a înțeles dimensiunea dezastrului cu care se confruntă Nepalul și a vrut să sprijine copiii aflați în această situație disperată. De fiecare dată, în situații limită, românii au dat dovadă de solidaritate și au întins o mână de ajutor, oferind speranță copiilor afectați de cutremure, tsunami și alte calamități naturale. Sperăm ca și de această dată ei vor sprijini copiii victime ale cutremurului donând 2 euro prin sms la 8827”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România.

Fondurile strânse în urma campaniei de o lună de zile vor sprijini UNICEF să asigure copiilor apă potabilă, adăpost, truse medicale de urgență și servicii de protecție pentru copiii aflați în situații vulnerabile. De asemenea, vor sprijini refacerea școlilor și accesul copiilor la educație. De exemplu, cu 150 lei, UNICEF poate asigura săruri pentru rehidratare orală, care pot salva viaţa a 100 de copii; 300 lei asigură rechizite școlare, cu care cel puţin 20 de copii ar putea continua să înveţe.

La rândul său, Lucia Antal, Director Marketing al PRO TV, a declarat: „De-a lungul anilor, campaniile ProTV au abordat subiecte sensibile și au făcut cunoscute întregii țări probleme reale, cu care oamenii se confruntă zi de zi. Fie că vorbim despre subiecte care se întâmplă în România sau la nivel global, ne propunem să le oferim telespectatorilor tabloul complet, obiectiv și foarte bine documentat. Campania «Există viață după cutremur» este un astfel de exemplu și ne bucurăm că avem ocazia să prezentăm contextul și viața cotidiană din Nepal acum, după tragedie. Sperăm ca reportajele realizate de echipa noastră să le arate oamenilor că și ei pot contribui la ajutorarea copiilor care sunt victime ale acestui dezastru”.

Smiley, Ambasador Național pentru UNICEF România, sprijină de asemenea copiii din Nepal, inclusiv făcând un apel la donație în cadrul emisiunii „Românii au talent”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii