Cautare




, Contributor

Forbes.com

Bani și Investiţii |
|

Stihl România investește peste 3 milioane de euro în dezvoltarea rețelei de dealeri

Redefinirea conceptului de magazin al companiei Stihl România va însemna o investiție de 3 milioane de euro, bani ce vor fi direcționați către creșterea suprafețelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare și training, a declarat Ioan Mezei, director general Stihl.
Ioan Mezei

Compania intenționează ca pe parcursul a doi ani să modifice standardele comerciale la nivelul rețelei, astfel că noul concept va fi implementat până la sfârșitul anului 2015 la nivelul dealerilor.

În prezent, în rețeaua Stihl activează circa 200 dealeri, care operează în jur de 300 de magazine și spații de service.

“Ne dorim ca la  Stihl să avem cel mai ridicat standard de magazine din domeniu în toată țara și din acest motiv ne vom concentra resurse importante pentru dezvoltarea rețelei. Îi vom sprijini pe dealerii noștri inclusiv financiar pentru implementarea noilor standarde”,  precizează Ioan Mezei, director general Stihl.

Pe lângă ridicarea standardului comercial și de servicii, Stihl se va concentra și pe dezvoltarea unor tehnici noi de comunicare cu clienții, dar își va menține și obiectivul de creștere cu minim 20 de distribuitori în acest an.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii