Cautare




, Staff

Industrie |
|

Stihl România investește 6 milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni

Stihl investește 6 milioane de euro în extinderea spațiului din Otopeni. Proiectul a demarat, finalizarea fiind programată pentru anul viitor.
Ioan-Mezei-Stihl

Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3.000 de metri pătrați impusă de dezvoltarea businessului nostru, dar și extinderea cu 300 de metri pătrați a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealer-ilor Stihl din toată țara”, precizează Ioan Mezei (foto), directorul general al Stihl.

În prezent, rețeaua Stihl din România numără peste 360 de magazine, iar compania a  demarat încă de anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie evaluată la peste cinci milioane de euro.

Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de  astfel de spații. Anul acesta, compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

Stihl este o companie de familie care anul trecut a împlinit 90 de ani.

Ne dorim să asigurăm continuitatea modelului de business de familie la nivelul reţelei de distribuţie. Multe dintre firmele dealer-ilor au o istorie importantă cu Stihl, iar copiii antreprenorilor cu care am început colaborarea sunt deja implicați în business. Prin Clubul Tinerilor Antreprenori Stihl facem un transfer de know-how către noua generație de oameni de afaceri pentru a-i integra în modelul nostru de acțiune. În prezent, un program asemănător rulează în Spania și Portugalia. Programul este suținut financiar de Stihl România, iar consultanța este  realizată de experți în management”, menționează Ioan Mezei.

Din punct de vedere al produselor, Stihl va accentua focusul pe gamele cu acumulator. Compania va pune pe piață peste 15 utilaje și accesorii noi cu acumulator în gamele de motoferăstraie, motocoase, foarfeci de gard viu, suflante şi maşini de tuns iarba.

Utilajele cu acumulator reprezintă noua tendință în domeniul îngrijirii curților, oferind mobilitatea echipamentelor cu motor termic, dar şi noi funcţionalităţi precum pornirea uşoară, şi greutatea redusă, susțin reprezentanții companiei: „Dezvoltarea unor astfel de echipamente este o tendință firească a tehnologiei motoarelor care tind din ce în ce mai mult să se îndrepte spre zona electrică, fapt evident mai ales în zona auto”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii