Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks: „Bila neagră a României de astăzi este lipsa infrastructurii”

La 8 luni de la declanșarea pandemiei de coronavirus și în România, Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks își menține afirmația oferită jurnaliștilor Forbes România în urmă cu câteva luni, conform căreia, „vremurile pe care le trăim în acest moment sunt foarte interesante, pentru că orice schimbare indiferent de cât de dificilă și grea este, întotdeauna vine la pachet cu multe oportunități de business”.
Stefano Albarosa

Stefano Albarosa a declarat într-o nouă ediție a emisiunii reINVENTAREA României că pentru a observa aceste noi oportunități, este necesar ca fiecare antreprenor să fie deschis și flexibil unor noi soluții: „cea mai importantă lecție rămâne cea a adaptabilității la schimbare. Sunt optimist pentru că sunt de părere că orice schimbare, chiar dacă pare dificilă, aduce cu sine, noi oportunități”, a punctat CEO-ul Cefin Trucks, care și-a exprimat optimismul și în ceea ce privește starea sectorului medical din perioada următoare, datorită progreselor realizate la nivel global cu privire la scoaterea pe piață a unui vaccin împotriva Covid-19.

În plus, oficialul Cefin Trucks a caracterizat această criză sanitară ca fiind un accelerator al procesului de digitalizare, în special în relațiile de business: „nu cred că ne vom mai întoarce la normalul de dinaintea declanșării pandemiei, mai ales după ce s-a descoperit eficiența proceselor digitale în comparație cu cele realizate fizic în toate aceste luni”.

Potrivit lui Stefano Albarosa, multe sectoare ale economiei vor avea parte de o profundă schimbare.

O altă lecție pe care, CEO-ul Cefin Trucks a recunoscut că a învățat-o din această perioadă dificilă, a fost aceea de a înțelege cu adevărat ce este mai important, atât pe plan personal, cât și pe cel profesional.

„Sunt sigur că în această perioadă, noi, toți antreprenorii ne-am recentrat atenția spre esența produsului și a valorii adăugate. Spre exemplu, în compania noastră, noi am decis să redirecționăm peste jumătate din bugetul nostru de marketing spre investițiile care ne ajută să-i înțelegem mai bine pe clienții noștri: sisteme informatice, aplicații, CRM-uri. Și am ajuns la concluzia că a fost o decizie foarte bună, pentru că este o investiție mult mai eficientă decât aceea dacă realizam 2-3 evenimente majore, așa cum eram obișnuiți să o facem. Este adevărat că nu mai suntem atât de vizibili în spațiul public, dar cu siguranță, suntem mult mai aproape de clienții noștri”, a explicat Stefano Albarosa.

Referitor la prognozele cu privire la evoluția pieței logistice pentru următoarea perioadă, CEO-ul Cefin Trucks este de părere că segmentul care va înregistra o dezvoltare explozivă este cel al logisticii de detaliu. Mai mult, acesta consider că această pandemie a reprezentat pentru România o oportunitate în ceea ce privește dezvoltarea unei infrastructuri, care trebuia să fie realizată în urmă cu 20 de ani.

„Locuiesc de mult timp în România, sunt căsătorit cu o româncă, dar dacă ar trebui să spun care este bila neagră a României de astăzi, aș recunoaște negreșit că este vorba despre lipsa infrastructurii, mai bine spus, lipsa unei infrastructuri pentru o țară care are ambiție de a se dezvolta economic”, a conchis Stefano Albarosa.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii