Cautare




, Redactor Forbes România

IT |
|

Stefanini România a atins o cifră de afaceri de 47,5 milioane euro în 2018, o creștere de peste 20% față de anul precedent

Stefanini România, subsidiara locală a furnizorului brazilian de servicii IT la nivel mondial a și-a majorat în 2018 afacerile cu 22,4%.
 aboneaza-te
Marco Stefanini

“2018 a fost un an excepțional pentru Stefanini, cu o creștere de business considerabilă, de două cifre, pentru al 6-lea an consecutiv și cu 25 de noi clienți în portofoliul nostru. Transformarea digitală a fost punctul central al deciziilor și strategiei noastre de business. Viziunea noastră s-a mutat de pe furnizarea de simple servicii IT, pe crearea de soluții de business împreună cu partenerii și clienții noștri, pentru care am devenit un integrator digital”, spune Marco Stefanini (foto), Președinte și CEO al companiei.

În concordanță cu poziționarea și viziunea sa globală, compania și-a schimbat și codul CAEN principal în România, la 6209 – Alte activități de servicii privind tehnologia informației.

La nivelul EMEA, compania a înregistrat, de asemenea, o creștere în anul 2018, de 5% față de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de 106,7 milioane de euro. Pentru Stefanini, regiunea EMEA cuprinde 15 țări, în unele compania având birouri comerciale, în altele doar operațiuni de livrare de servicii.

“România este în continuare cel mai important centru de servicii pentru Stefanini în regiune, reprezentând 44% din veniturile de la nivelul EMEA. De asemenea, aproximativ jumătate dintre angajații din regiune lucrează în cele 3 birouri din București, Sibiu și Târgu Mureș sau în sistem ”la distanță” din orașe apropiate de locațiile noastre principale “, spune Farlei Kothe, CEO Stefanini EMEA.

Multe dintre funcțiile de conducere pentru regiunea EMEA sunt coordonate din București, cum ar fi HR, Finanțe sau managementul principalelor divizii. De asemenea, Farlei Kothe, recent numit CEO al Stefanini EMEA, lucrează în România și coordonează expansiunea regională a companiei de la București.

Anul acesta, compania inaugurează și un nou birou în București, în urma unei investiții de peste 2 milioane de euro.

“Ne-am extins echipa la nivel local, dar motivul principal al mutării noastre au fost beneficiile pentru angajați și planurile noastre de dezvoltare”, explică Farlei Kothe “Avem deja un Centru de Transformare Digitală și în curând vom lansa un Laborator de Inovație, prin urmare,  în viitorul apropiat, vom adăuga un nou etaj celor trei deja existente, și vom angaja câteva sute de noi colegi”, adaugă acesta.

Creșterea anuală a personalului Stefanini Romania a fost de 3% în 2018, până la 1660 de persoane. Rata de retenție în companie s-a îmbunătățit, în ciuda concurenței acerbe de pe piață și a ofertei restrânse de recrutare.

“Transformarea digitală a început în cadrul companiei acum câțiva ani, crescând exponențial portofoliul nostru de soluții și produse”, explică Marco Stefanini. “Prin urmare, am dezvoltat și implementat o varietate de soluții de inteligență artificială pentru procese de business, bazate pe platforma proprie AI (SOPHIE), pe care compania a decis să le testeze mai întâi intern, și abia apoi să le introducă pe piață. Soluțiile implementate în România, care au reprezentat o investiție de peste 1 milion de euro, au reușit să îmbunătățească eficiența, să scadă considerabil presiunea pe recrutare și să ofere angajaților existenți mai multe activități interesante și complexe, eliminând o mulțime de operațiuni repetitive și de rutină.”

Angajații români deservesc peste 100 de clienți din întreaga lume, din țări precum SUA, Australia, Germania, Franța, Elveția, Portugalia, Spania, Canada, Rusia, Grecia, Macedonia, Serbia, Croația și Marea Britanie. Biroul din România coordonează afacerile companiei în Polonia și Republica Moldova și urmărește extinderea în Ucraina în 2019, cu perspectiva de a angaja peste 100 de persoane în primul an.

Citește și: Anca Fotache este noul Director al diviziei de Service Delivery pentru Stefanini EMEA

“Pentru acest an, ne dorim să creștem productivitatea și să extindem automatizarea capacităților noastre de dezvoltare de aplicații software. În același timp, ne dorim să oferim calitate, în ciuda marjelor de profit în scădere și a unui cadru fiscal incert. Nu este o sarcină ușoară, dar cu această abordare îndrăzneață, ne vom întări poziția de jucător cheie pe piața de consultanță de business”, concluzionează Marco Stefanini.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii