Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ștefan Iordache (UAPR): „O breaslă unită și implicată în proiecte de larg interes va determina creșterea pieței pentru toți – clienți, media și agenții”

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) are, începând de pe 10 septembrie 2015, un nou Comitet Director și un nou președinte, care vor gestiona activitatea organizației în următorii doi ani. La conducerea UAPR a fost ales Ștefan Iordache, CEO Leo Burnett.
Stefan Iordache

Din noul Comitet Director mai fac parte: Radu Florescu (CEO Centrade), Radu Miu (CEO Mercury 360), Adrian Dura (CEO Havas), Dana Bulat (General Manager United Media), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) și Mona Opran (COO Centrade).

Ștefan Iordache (foto), președintele UAPR, a declarat: „Cred cu tărie în valoarea industriei de comunicare românești și în puterea ei de coagulare în jurul unor inițiative pozitive, care să ne facă mai puternici ca breaslă. Cel mai important obiectiv actual al UAPR este implicarea cât mai multor agenții din toate disciplinele de comunicare (Creație, PR, Media, Digital) în proiecte de interes pentru întreaga industrie. Avem o listă lungă de proiecte și sperăm să o lărgim și mai mult prin implicarea mai multor membri ai organizației. Dacă avem o industrie mai puternică, fiecare membru al ei este mai puternic. O breaslă unită și implicată în proiecte de larg interes va determina creșterea pieței pentru toți cei implicați – clienți, media și agenții”.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE ÎN ANUL 2014!

Principalele 7 inițiative pe care UAPR le vizează în următorii doi ani sunt:

1. Studiu intern, adresat membrilor UAPR, pentru identificarea nevoilor și problemelor importante ale membrilor UAPR și rezolvarea celor care sunt de competența organizației.

2. Ad Market Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în noiembrie 2015). Creative AdMarket, Digital AdMarket, Media AdMarket, pentru măsurarea percepției clienților față de agențiile de creație/ media/ digital, într-un studiu finanțat de UAPR și realizat din doi în doi ani.

3. Post Pitch Survey System – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (studiu permanent, demarat în noiembrie 2015), pentru evaluarea în sistem de anonimat a percepției agențiilor față de profesionalismul, rigoarea și claritatea modului în care sunt organizate licitațiile în industria de comunicare. Reperul acestei cercetări este un studiu realizat în Marea Britanie de către Insitute of Practitioners in Advertising (IPA), care urmărește îmbunătătirea modului de organizare a licitațiilor.

4. Salary Survey Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu PWC (finalizare în toamna lui 2016), privitor la costurile medii cu forța de muncă înregistrate la nivel de industrie (PR, Media, Digital și Creație), realizat în sistem de anonimat, din doi în doi ani, finanțat de participanții la studiu.

5. Agency & Client Health Check Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în toamna lui 2016), pentru evaluarea relației dintre agenție și clienții săi în raport cu ceilalți clienți ai agentiei, dar și cu media de referință a pieței.

6. Ghiduri de bune practici pe diverse teme: Brieful de agenție, Evaluarea ideilor creative, Evaluarea performanțelor agenției etc.

7. Festival de creație local – Promovarea unui festival local de creativitate puternic, care să ofere recunoaștere celor mai bune campanii de comunicare din România.

Acestor inițiative li se adaugă proiecte deja consacrate ale organizației, precum Premiile Effie România și Ziua Publicității, ambele realizate în parteneriat cu IAA România, sau Ghidul de Pitch, lansat în iunie 2015.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE DIGITALĂ ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii