Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ștefan Iordache: „Au pierdut mogulii și a câștigat cetățeanul!”

Stefan Iordache
„Forbes România” a solicitat opiniile mai multor oameni de comunicare urmărind să afle care dintre mediile de comunicare au reușit să „ia fața”, să adune voturi, să influențeze publicul, altfel spus, să se impună în recenta cursă electorală pentru Palatul Cotroceni.

Ștefan Iordache, CEO la Leo Burnett Group

Forbes: Dincolo de prestațiile celor doi candidați la funcția de președinte al României și de analizele strict politice, care credeți că au fost suporturile și formele de comunicare (TV, presă, radio, digital, panotaj, PR) care au câștigat în recenta campanie prezidențială? Dar cele care au pierdut?

Ștefan Iordache: A pierdut mass media controlată de partid și a câștigat vocea și implicarea fiecărei persoane. Aș menționa aici internetul.

Au pierdut mogulii și a câștigat cetățeanul!

Citește și opinia lui Bogdan Branzaș!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii