FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit reprezentanților companiei, anul acesta de Black Friday s-au înregistrat peste 42.000 de comenzi și peste 135.000 de produse au fost vândute. O cifră de referință pentru comerțul online în general, dar și în particular pentru campania de anul acesta pe Gomag, este creșterea plăților cu cardul. Peste 25% din comenzile magazinelor online au fost efectuate cu cardul, comparativ cu 15% acum 2 ani.

„Anul 2020 a adus modificări majore în comportamentul de cumpărare, dar și schimbări considerabile la nivel de business. Ne bucurăm să raportăm un asemenea succes în campania Black Friday pentru magazinele gestionate pe platforma Gomag. Este evident interesul crescut pentru comerțul online. Noi ne angajăm să ridicăm tot mai sus ștacheta prin serviciile pe care le oferim și prin susținerea pe care o arătăm clienților noștri organizând webinarii, evenimente online, materiale suport, etc. ”, a declarat Cosmin Dărăban,  CEO și co-fondator Gomag.

Pentru Black Friday 2020, mai mult ca în anii precedenți, s-au observat verticale cu creșteri remarcabile pe industrii precum:  Baby & Kids, Electronice, Casa și Grădina, Frumusețe, Moto. Clienții au cumpărat, în medie, câte trei produse din magazinele online, iar cea mai mare comanda finalizată a fost de 28.000 lei.

Gomag este o platformă e-commerce 100% românească, fondată de antreprenorii Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. Platforma găzduiește aproximativ 1.800 de magazine online.